Německá zasilatelská společnost Conrad působí v několika zemích Evropy a už nějakou dobu se snaží prosadit také v České republice. Například Maďaři nedávají slevy žádné, mají zdravou marži, Poláci jsou zase naopak zaměření hodně na slevy a je tam velký boj v cenách. Menší boj, co se týče cen, se pak odehrává na trzích západní Evropy. Podle našich zkušeností budí efekt nákupní horečky BlackFriday dominantní zájem hlavně u Čechů, Poláků a Němců. Silné období pak pokračuje následující týden, kdy lidé ve velkém nakupují dárky k Vánocům, zní z úst českých zástupců Conradu.
Ve videu naleznete ilustrační záběry z distribučního a logistického centra Conrad, které se nachází ve Wernbergu a je jedním z největších v Evropě. Denně vyexpeduje přibližně 100 000 balíčků do desítek zemí světa. Své místo na českém trhu si společnost v oblasti maloobchodu hledá od roku 2009, předtím se zaměřovala pouze na české velkoobchodní zákazníky.
Produktové portfolio Conradu činí asi 1 000 000 typů produktů celosvětově. V České republice je prozatím asi 170 tisíců produktů. Vše je expedováno z jediného skladu společnosti ve zmíněném Wernbergu, který se nachází poblíž centrály v německém Hirschau, nedaleko českých hranic. Určitě nepřekvapí, že řada pracovníků skladu je právě z České republiky.
Předvánoční kampaň Conradu se prezentuje domácími 3D tiskárnami, drony s Full HD kamerou a produkty pro chytrou domácnost. „Celkové vyznění by mělo posunout vnímání Conrada jako dodavatele inovativních, nejmodernějších a chytrých produktů. Zároveň nabídneme alternativy, ať už levnější nebo ty, které splňují i ty nejspecifičtější požadavky,” říká šéf marketingu Conradu Ferdinand Valent.