O2 od července vymění agenturu Nydrle za Oliver

Telekomunikační firma O2 bude od července nově spolupracovat s reklamní agenturou Oliver, která ve firmě zastřeší interní kreativní tým. Koncept in-house agentury funguje v O2 už dva roky, doposud ho budovala společnost Nydrle. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

„Jsem přesvědčený, že při množství kampaní a projektů, které děláme, je in-house agentura nejlepší fungující možnost. Tím, že zadavatelé a kreativci jsou si blízko, se podstatně zkracují interakce, což je pouze jedna z výhod,“ uvedl ředitel marketingové komunikace O2 Jiří Caudr.

O2 je v Česku prvním klientem Oliveru. V zahraničí agentura spolupracuje s firmami jako je například Starbucks, Google, KPMG nebo BMW.

Složení stávajícího kreativního týmu O2 se nemění. Nová agentura se bude starat o jeho efektivní fungování, rozvíjet kreativní talenty, zajišťovat potřebné vzdělávání a získávat nové lidi.

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek. Majoritním vlastníkem společnosti je investiční skupina PPF.

Newsletter