Sushi Time, lídr ve fast-casual stravování, jde na Fundlift


11:01 • 15. března 2017

Tagy: gastronomie, Fundlift, investice, ČR, Sushi Time

Vychutnat si doma či v kanceláři lehké a zdravé jídlo inspirované japonskou, vietnamskou, indonéskou či thajskou kuchyní může být jedním z největších požitků dneška. Sushi Time, lídr v oblasti fast-casual stravování v Čechách a na Slovensku, zařídí čerstvě připravené jídlo, které doručí až ke vchodovým dveřím. Na investiční platformě Fundlift si nyní říká o čtyři miliony korun výměnou za 3leté dluhopisy s úrokem 6 % p.a.

Sushi Time nabízí pestrý výběr lehkých a zdravých jídel, inspirovaných především japonskou, vietnamskou, indonéskou a thajskou kuchyní. Základní myšlenkou Sushi Time je přinést zákazníkům zážitkovou gastronomii do každodenního života a nabídnout jim zároveň kvalitní a zdravé jídlo z prvotřídních čerstvých surovin.

Sushi Time nekopíruje zavedené společnosti na trhu, ale trh definuje a vytváří. Sushi Time byl první společností na trhu, která byla postavena výhradně na rozvozu sushi a asijské kuchyně, s kompletní vlastní infrastrukturou (eshop, dispečing, výroba, rozvoz), a také jako první začal otevírat sushi bistra na principu fast-casual konceptu (kvalita, rychlost, cena a prostředí).

„Sushi Time je lídrem trhu fast-casual stravování jak v Čechách, tak na Slovensku a za roky svého působení si vybudoval pověst spolehlivého partnera. Sledujeme správný trend a za pomoci Fundliftu chceme náš úspěšný koncept dále rozšiřovat,“ uvedl Ivan Žídek, spolumajitel Sushi Time.

Současný business model je postavený na třech odbytových kanálech: rozvoz jídla, provoz bister a B2B výroba. Společnost v současnosti v bistrech obslouží okolo 35 tisíc zákazníků měsíčně a jen Praze provede 13 tisíc rozvážek měsíčně. Společnost provozuje v Praze a Bratislavě 6 bister a na základě B2B spolupráce dodává svoje produkty společnostem jako Google, Pfizer, Regiojet, nebo hotelům jako Andel´s, Hilton a Intercontinental.

Sushi Time při vaření používá čerstvé a kvalitní suroviny a vyhýbá se jakýmkoliv polotovarům a nekvalitním surovinám. Sází na rychlost prodeje a na multi-kanálovou distribuci (rozvoz, B2B atd.). Tím zabezpečuje rychlou obrátku surovin a jejich čerstvost a zároveň možnost pracovat s nižší marží, a ve výsledku tedy s vysoce kvalitním ale cenově dostupnějším produktem.

„Je nám velkým potěšením, že můžeme na Fundliftu přivítat úspěšný koncept Sushi Time a podpořit ho v dalších růstových plánech. Tři odbytové kanály Sushi Time – rozvoz jídla, provoz bister a B2B výroba – dávají společnosti možnost dále vytvářet rychle rostoucí trh fast-casual stravování a věříme, že další rozšiřování konceptu bude úspěšné.“ dodala Andrea Lauren, zakladatelka Fundliftu.

Společnost plánuje využít prostředky z emise na expanzi služby. V první řadě půjde o otevření nového bistra v prestižním developerském projektu Rustonka. Dále plánuje společnost rozšířit svůj koncept instalaci inovativních, atraktivních kiosků v obchodních centrech.

 

Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.