Evropské akcie padají, futures amerických rostou. Výnosy rostou na obou stranách Atlanitku, Dolar po krátkém zpevnění k 1,600 za euro obrátil do ztráty. Koruna v zisku pod 25,30 za euro.

Co se děje v online světě každých 60 sekund?

Virtuální realita se stala nepostradatelnou součástí života mnoha lidí. Ač si to mnozí nechtějí připustit, bez internetu, ale i bez sociálních médií, se často neobejdeme nejen v práci či při studiu, ale i ve svém soukromém životě. Kolik věcí si denně vyhledáme na Googlu a přidáme příspěvků na Facebook? Kolik zpráv denně pošleme přes sociální média a kolik zde umístíme fotek? Online svět vyrostl za poslední roky do enormních rozměrů, které vás překvapí.

Konzultantská společnost Smart Insinght zaměřující se na digitální marketing shromáždila globální data o tom, co se na internetu, a zejména pak na sociálních médiích, stane v 60 sekundách. Výsledek můžete vidět na následující infografice, kterou publikovala na svém webu.

Z dat za rok 2016 například vyplývá, že v jedné jediné minutě pošlou lidé přes aplikaci WhatsApp neuvěřitelných 29 milionů zpráv. To znamená 1,74 miliard zpráv za hodinu a 41,76 miliard za den. Ještě za rok 2015 to přitom bylo 20,8 milionu za minutu a v roce 2014 pak 12,5 milionu. WhatsApp je tak jedním z nejdynamičtěji rostoucím sociálním médiem.

Sociální média v grafech: O kolik času už vás připravila?

Za každých 60 sekund si lidé vyhledali 3,8 milionu termínů pomocí Googlu, přičemž ještě v roce 2015 to bylo o 0,7 milionu méně. Na Facebooku přibylo v roce 2016 každou minutu 3,3 milionu příspěvků, toto číslo se přitom od roku 2015 nezměnilo. O něco více vzrostl počet příspěvků na Twitteru (z 422 tisíc za minutu v roce 2015 na téměř 449 tisíc v roce 2016) a počet fotek umístěných na Instagram (z 55,5 tisíc za minutu na téměř 66 tisíc). Stoupá také objem uploadování videa na YouTube, velmi nepatrně pak roste počet zasílaných e-mailů.

Tyto počty dokazují, že online svět roste do obrovských rozměrů, přičemž za současný rok lze očekávat ještě značně vyšší čísla. Častější využívání internetu a sociálních médií však nemusí automaticky znamenat dobrou věc. Na stinné stránky virtuální reality upozorňuje například článek dvou ekonomů z Harward Business Review, který pojednává o nové studii, jejíž výsledky naznačují, že čím více využíváte sociální média, tím hůře se cítíte.

Ekonomie sociálních médií: Kdo na nich vydělává? A kolik?

 

 

Newsletter