Rekord Fundliftu: 7 milionů za 2,5 dne. Jaký uvede nový projekt?

Největší fotobanka 3D produktových fotografií na světě, takzvaných 3DOIDů, získala od investorů Fundliftu plných 7 milionů korun za pouhých dva a půl dne a tím vytvořila nový rekord investiční platformy. Už za jediný den a půl investoři na Fundliftu upsali celou původně žádanou částku 5,5 milionu korun a majitelé 3DOIDu na rekordní zájem odpověděli navýšením poptávané částky na 7 milionů korun. I ta je nyní jako dosud druhá nejrozsáhlejší kampaň na Fundliftu plně upsána. Už v přístím týdnu Fundlift nabídne možnost investice do globální burzy s uměním ARTSTAQ.

Celkem 237 investorů poslalo 3DOIDu na Fundliftu investice, z nichž nejvyšší zněly na půl milionu korun. „3DOID je celosvětově inovativní projekt, který kombinuje skutečnou technologickou inovaci v hardware s unikátním softwarem a úspěšným komerčním modelem. Tržby za užití fotobanky 3DOIDů jsou opakovanými výnosy na základě ročních kontraktů a tak, jak bude stoupat počet klientů fotobanky mezi e-shopy, bude se dynamicky zvyšovat ziskovost společnosti. 3DOID má silný vývojářský tým a velmi silné investory, kteří přináší skutečnou přidanou hodnotu. Jsme rádi, že to trh vnímá obdobně, o čemž svědčí fenomenální rychlost úpisu emise,“ uvedla k projektu pro Roklen24 šéfka Fundliftu Andrea Lauren.

Majitel 3DOIDu, britská společnost s ryze českými investory 3D V360 Ltd, vstoupila na Fundlift s emisí dvouletých konvertibilních certifikátů s 10% úrokem ročně. Díky 3DOIDu si zákazníci e-shopů mohou prohlížet produkty v 3D stejně, jako kdyby byli v kamenné prodejně a sami si je „osahali“. Nasazení 3DOIDů podle světových studií o více jak čtvrtinu zvyšuje úspěšnost koupě u zákazníků a naopak o více jak pětinu snižuje vracení zboží. V Česku si podle 3DOIDů vybírají zákazníci například na srovnávači Heureka.cz nebo na CZC.cz, jednom z největším eshopů s elektrem a PC.

Z peněz, které získá na Fundliftu, chce 3DOID především expandovat do Evropy a dalších oblastí vedle elektroniky a nabídnout k fotobance nové služby, které vyžadují investice do hardware i software. „Financování prostřednictvím emise konvertibilních certifikátů bude sloužit k posílení naší výrobní kapacity i našeho obchodního týmu pro mezinárodní expanzi. Jsme opravdu potěšeni tak silnou validací naší strategie, jakou nám investoři Fundliftu prokázali. Prostředky použijeme na rychlejší vývoj software a na urychlení výroby dalších 3DOIDů bílé spotřební elektroniky, hraček a obuvi,“ řekl k úspěšnému úpisu pro Roklen24 šéf firmy Lukáš Foral.

Platící zákazníky z řad největších e-shopů má 3DOID dnes v měřítku Česka i celé Evropy. Firma roste díky spojením s takzvanými early adopters: e-shopy, které jeho služby využijí a jsou vzorem pro ostatní na daném trhu. Vedle tuzemských zmiňovaných Heureka.cz nebo CZC.cz jsou klienty slovenská O2, Microsoft nebo největší evropští prodejci spotřební elektroniky MediaMarkt v Německu, Saturn nebo Euronics v Holandsku.

Na Fundliftu mohou v tuto chvíli investoři vedle 3DOIDu investovat do dluhopisů slavné znovuzrozené české značky kol Favorit. Už v přístím týdnu ale na platformu vstoupí nový projekt. Půjde o možnost investice do ARTSTAQ, provozovatele globální burzy s uměním, jak je avizováno na stránkách Fundlift.

Všechny emise vystavené na platformě Fundlift od jeho spuštění 31. května 2016 byly dosud úspěšně upsány, v mnoha případech i při navýšení původní požadované částky. Jedná se o dluhopisy pro řetězec rychlého občerstvení s mexickým jídlem Burrito LocoPivovar Zvíkov a výrobce nápojů s doplňky zdravé stravy Isoline, emise konvertibilních certifikátů pro projekt technologické inovace osvětlení průmyslových budov EnLog a online platformu pro prodej ojetých a nových autCarismo a neveřejnou nabídku investovat do podílu v technologickém akcelerátoruStartupYard. Fundlift dosud tedy zaznamenává 100% úspěšnost všech kampaní.

Newsletter