RedCrox má na Fundliftu rekordní investici a chce další miliony


10:34 • 17. ledna 2017

Tagy: RedCrox, crowdfunding, Fundlift

Kampaň RedCrox, první globální e-commerce platformy propojující oblasti sportu, nakupování a zábavy ze hry, získala na Fundliftu nejvyšší jednotlivou investici od privátního investora, která kdy byla učiněna. RedCrox získal 16. ledna dva miliony korun. S připsáním této investice byla zároveň navýšena celková částka, kterou společnost poptává, a to z původních 3,5 milionu na 5,5 milionu korun.

„RedCrox je firmou s globálními ambicemi, jejímž dlouhodobým cílem je aktivní využití artificial intelligence ke kvalitnějšímu a personalizovanému marketingu produktů a služeb klientům. Jsme rádi, že velcí investoři vnímají velký rozvojový potenciál platformy RedCrox a podporují je v takovémto objemu,“ říká zakladatelka Fundliftu Andrea Lauren.

Investor, který investici připsal po úspěšném ukončení kampaně na Fundlift, vyvolá konverzi svých investičních certifikátů do základního kapitálu v mateřské společnosti RedCrox.com Inc. Všem ostatním investorům, kteří do kampaně investují, bude v tomto momentě stejně tak nabídnuto právo konvertovat své investiční certifikáty do základního kapitálu v této mateřské společnosti. V návaznosti na start kampaně na Fundlift mateřská společnost již získala investici na úrovni 500 tisíc korun.

Vydělejte na účtenkách! Na Fundlift vstupuje RedCrox

Dodatečné prostředky z emise budou využity na získání špičkových talentů do klíčových manažerských pozic a posílení týmu o ně – Chief Marketing Officer (potenciálně Tom Kent, dříve Expedia a Chief Marketing Officer Avast), Chief Gaming Officer (Andrew Miller, dříve Olset) a Chief Financial Officer. Část prostředků bude využita na dodatečný marketing a PR aktivity.

„Zájem velkých privátních investorů nás těší a dává nám důvod plánovat další kroky. Přináší také větší odpovědnost. Rozhodli jsme se navýšit emisi na 5,5 milionu korun a dát možnost i dalším investorům účastnit se kampaně. Doufám, že tímto krokem zatraktivníme RedCrox i pro institucionální investory,“ uvedl Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.

Registrovaní členové RedCrox.com nahrají svou účtenku z internetového nebo kamenného obchodu, který je stávajícím partnerem v RedCrox Shopping Parku, na svůj osobní účet RedCrox, zúčastní se hádáním výsledku v následující sportovní události nebo v soutěži na RedCrox.com. Uhodnou-li správně výsledek, získají 100% CashBack. Je to zábavné, je to snadné a je to naprosto zdarma.

Projekt RedCrox vznikl na přelomu let 2013 až 2014. Za projektem stojí manželský pár irského podnikatele Stephena Johna Alexandera Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan. RedCrox má již více než 300 nákupních partnerů včetně globální značky jako je Amazon (USA, Británie a Francie) nebo Alibaba Express v Evropské unii. V České republice jsou to Alo Diamonds, Baťa, Dámejídlo a další.

 

Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.

Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.