Dámy z Grils překonány. Fundlift má nového rekordmana


20:10 • 4. srpna 2017

Tagy: Fundlift, crowdfunding, investice, Pivovar Zvíkov, Grils, StartupYard

Král je mrtev, ať žije král. Dosavadní rekord nejrychleji zafinancované kampaně na Fundliftu byl překonán. Cílová částka kampaně Pivovaru Zvíkov na úrovni 1,5 milionu korun byla dosažena za pouhých 70 minut. Kampaň, která byla spuštěná včera v podvečer, byla zároveň i po navýšení kampaně na 2,5 milionu zafinancována dnes v 9:00. Mnozí investoři tak nestihli kampaň na Fundliftu ani zaregistrovat. Serveru Roklen24 to řekl CEO Fundliftu Radek Musil.

„Pivovar Zvíkov je úspěšným emitentem, který se na Fundlift vrátil po roce pro další kolo financování. Už u loňské kampaně, kdy se úspěšně vybralo 4,5 milionu korun, jsme zaznamenali převis poptávky po dluhopisech. Proto jsme měli radost, že se vedení společnosti rozhodlo dát investorům novou šanci v podobě dluhopisů o celkovém objemu 2,5 milionu Kč. Investiční příležitost pivovaru investoři tedy opravdu využili až do dna, “ říká k novému rekordu Radek Musil.

Dodal, že Pivovar Zvíkov se svými investory po ukončení první emise řádně komunikoval a mnozí z investorů pivovar opakovaně navštěvují a s majiteli pivovaru si vytvořili přátelský vztah. Kromě stávajících investorů získaných v první kampani kampaň zaujala i investory nové. Jedná se o profitabilní a dlouhodobě prosperující společnost.

„Zásadní roli v úspěchu kampaně Pivovaru Zvíkov hraje i to, že investoři mohou vidět reálné výsledky jejich investice. Finanční prostředky získané v první kampani byly využity na dokončení wellness areálu a modernizaci kuchyně v pivovaru. Mnoho investorů se i díky 1% plnění v pivu vydali do Pivovaru Zvíkov osobně a s vedením pivovaru vybudovalo přátelské vztahy. Je to ideální příklad toho, jak by podle nás měla fungovat investorská komunita, která pomáhá obchodnímu rozvoji společnosti,“ uvedl Musil. 

Pivovar Zvíkov se tak řadí na seznam rekordmanů Fundliftu hned vedle StartupYardu, který nedávno také podruhé získal prostřednictvím platformy investici o celkovém objemu 20 milionů korun, a kampani Grils, která byla na úrovni 5 milionů korun zafinancována za pouhých 30 hodin.

Momentálně na Fundliftu končí kampaň společnosti Regal Burger, která nakonec díky velkému zájmu investorů navýšila původní objem financování. „Dále je možné investovat do projektu Nanits Universe, průkopníka ve světě komiksů.  Nabídka investičních příležitostí na Fundliftu se úspěšně rozrůstá,“ konstatoval Musil.

Jak vydělat na komiksové revoluci? Na Fundlift míří Nanits Universe

Radek Musil vystudoval jako nejlepší v ročníku obor Business Administration na University of New York in Prague a drží titul Master of Science z prestižní London School of Economics and Political Science, s oceněním Merit. V roce 2013 byl členem vítězného týmu investiční soutěže CFA Research Challenge a reprezentoval Českou republiku v EMEA finále v Londýně. Na platformě Fundlift pracoval od jejího začátku jako projektový manažer a aktuálně ji vede jako její CEO. Z finanční skupiny Roklen, která je mateřskou společností Fundliftu, má zkušenosti jako analytik firemních financí od roku 2014. V roce 2017 se stal akcionářem společnosti Roklen Holding.

 

 

Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.