Král je mrtev, ať žije král. Dosavadní rekord nejrychleji zafinancované kampaně na Fundliftu byl překonán. Cílová částka kampaně Pivovaru Zvíkov na úrovni 1,5 milionu korun byla dosažena za pouhých 70 minut. Kampaň, která byla spuštěná včera v podvečer, byla zároveň i po navýšení kampaně na 2,5 milionu zafinancována dnes v 9:00. Mnozí investoři tak nestihli kampaň na Fundliftu ani zaregistrovat. Serveru Roklen24 to řekl CEO Fundliftu Radek Musil.
„Pivovar Zvíkov je úspěšným emitentem, který se na Fundlift vrátil po roce pro další kolo financování. Už u loňské kampaně, kdy se úspěšně vybralo 4,5 milionu korun, jsme zaznamenali převis poptávky po dluhopisech. Proto jsme měli radost, že se vedení společnosti rozhodlo dát investorům novou šanci v podobě dluhopisů o celkovém objemu 2,5 milionu Kč. Investiční příležitost pivovaru investoři tedy opravdu využili až do dna, “ říká k novému rekordu Radek Musil.
Dodal, že Pivovar Zvíkov se svými investory po ukončení první emise řádně komunikoval a mnozí z investorů pivovar opakovaně navštěvují a s majiteli pivovaru si vytvořili přátelský vztah. Kromě stávajících investorů získaných v první kampani kampaň zaujala i investory nové. Jedná se o profitabilní a dlouhodobě prosperující společnost.
„Zásadní roli v úspěchu kampaně Pivovaru Zvíkov hraje i to, že investoři mohou vidět reálné výsledky jejich investice. Finanční prostředky získané v první kampani byly využity na dokončení wellness areálu a modernizaci kuchyně v pivovaru. Mnoho investorů se i díky 1% plnění v pivu vydali do Pivovaru Zvíkov osobně a s vedením pivovaru vybudovalo přátelské vztahy. Je to ideální příklad toho, jak by podle nás měla fungovat investorská komunita, která pomáhá obchodnímu rozvoji společnosti,“ uvedl Musil.
Pivní déjà vu: Pivovar Zvíkov se vrací na Fundlift – Roklen24.cz https://t.co/JH5YtJ2RjH prostřednictvím @roklen24 @fundlift_cz pic.twitter.com/zvfSeuUkIN
— Roklen24.cz (@roklen24) 3. srpna 2017
Pivovar Zvíkov se tak řadí na seznam rekordmanů Fundliftu hned vedle StartupYardu, který nedávno také podruhé získal prostřednictvím platformy investici o celkovém objemu 20 milionů korun, a kampani Grils, která byla na úrovni 5 milionů korun zafinancována za pouhých 30 hodin.
Momentálně na Fundliftu končí kampaň společnosti Regal Burger, která nakonec díky velkému zájmu investorů navýšila původní objem financování. „Dále je možné investovat do projektu Nanits Universe, průkopníka ve světě komiksů. Nabídka investičních příležitostí na Fundliftu se úspěšně rozrůstá,“ konstatoval Musil.
Jak vydělat na komiksové revoluci? Na Fundlift míří Nanits Universe