Napumpované mladé startupy. Pohled organizátora FuckUp Nights

,
17:31 • 22. října 2018

Tagy: CzechInvest, Fundlift, Startup, Genster

Každý večer, který strávím u televize, je pro mě ztraceným večerem. Když  vidím, kolik se do Plzně na Creative Business Cup sjede napumpovaných, rozjetých startupů, které chtějí dobýt svět, tak je úplně úžasné, být u toho. Serveru Roklen24 to ve video rozhovoru řekl organizátor kultovních FuckUp Nights Tomáš Studeník, který soutěž pořádanou agenturou CzechInvest moderoval. Proč získal cenu Fundliftu Genster naznačí CEO Fundliftu Radek Musil? 

R24: Byl už dnes nějaký „fuckup“?

Tomáš Studeník: Já myslím, že ještě nebyl. To znamená, že nás teprve čeká. Já jsem úplně nervózní z toho, že se nic nepodělalo a doufám, že závěr bude grandiózní.

R24: Jak se moderují akce jako Creative Business Cup?

Tomáš Studeník: Úplně úžasně. Je to něco, co mě úplně mrzí, když nemůžu moderovat takovou akci. Každý večer, který strávím u televize, je pro mě ztraceným večerem. Když ale vidím, kolik se do Plzně sjede napumpovaných, rozjetých startupů, které chtějí dobýt svět, tak je úplně úžasné, být u toho. Minimálně jim moderováním neuškodit.

Vítězem českého národního kola soutěže Creative Business Cup se stala společnost  miomove. Vyvíjí inovativní technologii pro aktivní podporu životního stylu založenou na speciálních senzorech, analyzuje běh a dokáže uživateli říci, jak běžet efektivněji. Soutěže se zúčastnilo celkem deset inovativních společností z oblasti kreativních průmyslů, spolu s  miomove také Thriftigo, Virtual LAB, 60 seconds, Behavee, Bookcrushes, Actijoy, Aurosa premium beer, Genster a  Yieldigo.
Cenu Fundliftu získala nákupní služba pro muže Genster

 

R24: Proč Fundlift vybral pro svou cenu Genster?

Radek Musil: Zaprvé je to produkt, který už je hotový a má platící zákazníky. Velmi pěkně rychle roste na rozdíl od jiných projektů, který tu dnes byly, které cílí na velký trh, ale ještě je dlouhá cesta, než se k němu dostanou, než začnou generovat nějaké tržby. Zároveň je to trh, který je obrovský. Věříme tomu, že většina mužů nerada tráví čas nakupováním a chtěla by s tím něco dělat, takže věřím tomu, že tento projekt má velký potenciál i v zahraničí.

Tomáš Studeník, MBA (40) je radikální inovátor, městský hacker a organizátor kultovních FuckUp Nights, které jsou oslavou nezdarů při podnikání. Tomáš vystudoval marketing na University of Liverpool ve Spojeném království a momentálně studuje Digital Strategy na INSEAD ve Francii. Tomáš pomáhá korporacím nacházet příležitosti pro růst a inovace s využitím potenciálu středoevropské startupové scény.
FuckUp Nights jsou celosvětovým hnutím, které se narodilo v roce 2013 v Mexiku. Dnes se konají pravidelně ve více než 200 metropolích světa. V České republice se již odehrálo přes 35 FuckUp Nights. Cílem večerů nezdarů je zbavit mladé lidi strachu z podnikání tím, že se o chybách budeme otevřeně bavit. A že známé osobnosti o svých chybách veřejně promluví.


Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.