Alza otevírá nové call centrum v Třinci, nabírá desítky lidí

Společnost Alza.cz otevírá v Třinci nové call centrum a nabízí v něm desítky pracovních míst. Práci v něm najdou jak zkušení uchazeči, tak i nováčci či absolventi. Důvodem pro vznik pobočky je růst firmy, plánovaná expanze a především zkvalitnění zákaznického servisu. Moravskoslezský kraj si e-shop vybral záměrně kvůli větší dostupnosti pracovních kapacit a strategické poloze na hranici tří států.

Alza.cz aktuálně zaměstnává přes 100 operátorů a dalších pracovníků zákaznické péče. Ti z centrály v Praze-Holešovicích vyřizují veškeré požadavky nejen z Česka, ale i ze Slovenska, Maďarska a dalších zemí, kde e-shop působí. Jen za loňský rok takto odbavili přes 1,3 milionu hovorů a dotazů z kontaktního formuláře. Roste přitom obliba telefonických dotazů – vloni Alza evidovala celkem 747 tisíc hovorů, což je o téměř 40 % více než v roce 2017.

Rozvoj firmy si žádá i posílení péče o zákazníky. Alza každý rok vyroste o zhruba 20 % a spolu s tím je potřeba udržet i kvalitu zákaznického servisu. Stěžejní je rychlost odezvy, dobrá dostupnost operátorů a efektivita při řešení všech typů požadavků. Nové call centrum bude navíc zásadní i pro další expanzi společnosti.

Pro třineckou pobočku firma momentálně hledá zejména pracovníky do administrativy a pro obsluhu reklamačních procesů. „Nové zaměstnance budeme nabírat postupně, v první fázi půjde o pozice, které budou mít na starosti komunikaci s dopravci a servisy, aby bylo zajištěno co možná nejhladší doručení objednávek k zákazníkovi. Zajímavou pozicí budou i speciální video operátoři pro tzv. VoxBoxy do našich Prodejen budoucnosti,“ říká personální ředitel Alza.cz Marek Premus s tím, že místa budou vhodná i pro maminky po mateřské nebo čerstvé absolventy: „Nabízíme např. i práci z domova a platové ohodnocení férově dle výkonu. Pevně věříme, že call centrum bude dobrou alternativou k průmyslově zaměřenému Třinci. Chceme diverzifikovat pracovní nabídku na Severu Moravy a ve Slezsku.“

V Moravskoslezském kraji již Alza působí několik let. Kromě kamenných poboček provozuje v Ostravě i svou regionální centrálu, kde sídlí část IT oddělení, nákupu a obsahové redakce. Nové třinecké call centrum sídlí v ulici 1. máje a bude fungovat nepřetržitě 24/7. Vedle juniorních pozic v něm najdou uplatnění i zkušenější pracovníci, např. na pozici team leadera. Vítána je také znalost cizích jazyků, zejména angličtiny a němčiny. V prvních měsících provozu přijme firma zhruba 20 zaměstnanců, další bude postupně nabírat až do Vánoc, kdy pro online obchodníky začíná nejvytíženější část roku, a to
i z hlediska zákaznické péče.

Newsletter