Dostat se do TOP 10 v soutěži Creative Business Cup, kterou pořádá agentura CzechInvest, je prestiž. Vítězství pak potvrzení, že jde firma správným směrem. Co zažili lidé z firem miomove, Genster a Yieldigo na akci, která se konala v plzeňském inkubátoru DEPO2015? Podívejte se na video.
R24: Co pro Genster znamená účast v Creative Business Cup?
Michaela Kloudová (Genster): První řadě je to určitě prestiž, protože je to super se dostat v takové soutěži do Top 10. Pokud bych měla říct, co to znamená, že stojím s Jirkou Psotou vedle sebe a je to náš konkurent, tak musím říct, že jsem ráda, že je tady a že soutěžím právě s ním, protože i startupy si musí pomáhat a není tam jenom taková ta dravá konkurence.
R24: Jirko, přál byste Míše v této soutěži úspěch?
Jiří Psota (Yieldigo): Kdybych byl fotbalista, tak bych řekl ‚tak určitě‘. Je to, v uvozovkách, bojovat s někým, koho člověk zná, protože když ona vyhraje, tak mám vlastně taky radost, takže myslím, že je to úplně ideální stav.
K tomu, co znamená být tady… Je to dobrá zkušenost. Je to možnost prezentovat svoji firmu novým lidem a říct jim, co děláme a zjistit, jestli jim to dává smysl, takže je tu super tady být.
Michaela Kloudová (Genster): Pro mě je to jednodušší, protože Jirka je zároveň náš klient. (smích)
R24: Vítězem Creative Business Cup se letos stal startup Miomove. Báro co nabízí Miomove?
Barbora Malaníková (miomove): My jsme vyvinuli prototyp chytré stélky, to znamená, že pokud budete používat naši chytrou stélku a mobilní aplikaci pomůžeme vám lépe běhat a přecházet tak problémům způsobených špatnou chůzí nebo během.
R24: Danieli, co pro Vás vítězství v Creative Business Cup znamená?
Daniel Majc (miomove): Potvrzení, že jdeme správným směrem, že děláme to, co nás baví a děláme to, co lidé chtějí.
R24: Firmu ze Slavičína za dva měsíce čeká cesta do Kodaně. Jak se těšíte?
Barbora Malaníková: Těšíme se. Je to pro nás výzva a budeme se snažit nezklamat reprezentovat Českou republiku nejlépe, jak dokážeme a moc si toho vážíme.