GrowJob Institute bude víc online. Připravuje na budoucnost


15:45 • 3. června 2020

Tagy: ČR, GrowJob Institute, vzdělání, Koronavirus

Nejdříve jsme si mysleli, že v prvních dnech pandemie koronaviru budeme muset GrowJob Institute zavřít. Pak jsme začali přemýšlet, jak všechny plánované akce, který bylo několik desítek, i tak účastníkům zprostředkovat. Změnili jsme strategii, cenotvorbu a kompletně všechno přesunuli do online prostředí. Serveru Roklen24 to řekla Aneta Martinek z GrowJob Institute

Jak těžké bylo „přehodit“ konferenci do online prostředí?

Přehození konference do online prostředí těžké nebylo. Co byla ale výzva, je zprostředkování zážitku účastníkům tak, aby to nebyl jen další webinář, ale zážitek. Proto se přednášky natáčí živě ve studiu, aby to byl kvalitní přenos. Pro účastníky jsme zařídili další benefity jako slevu na jídlo nebo kávu, aby to bylo i o tom „doprovodném programu“ a ne jen přednáškách. 

Kolik má GrowJob Face to Face konzultantů?

Aktuálně dvanáct.

Jak jste reagovali v prvních dnech pandemie, kdy se země de facto dostala do karantény?

V první chvíli jsme si mysleli, že budeme muset firmu zavřít. Pak jsme začali přemýšlet, jak všechny ty plánované akce, který bylo několik desítek, i tak účastníkům zprostředkovat. Změnili jsme strategii, cenotvorbu a kompletně všechno přesunuli do online prostředí.

V čem je podle Vás největší výhoda webinářů online?

Účastník se může dívat odkudkoliv, není to vázané na místo, takže nám hodně lidí psalo, že naše Know-how konečně mohou vidět, i když se nedostanou do Prahy nebo do Brna. Ke všem webinářům máme záznam, který mají účastníci k dispozici, takže když jim to časově nevyjde, můžou se k němu kdykoliv vrátit.

A naopak nevýhody?

Tu nejpodstatnější je to, že chybí sociální kontakt, lidé nemohou sdílet s ostatními účastníky a propojovat se s nimi. I pro lektora je to náročné, jelikož když má před sebou publikum, má bezprostřední zpětnou vazbu.

Na co se konference Osobní růst zaměří tentokrát?

Podtitul je Future edition, takže připravujeme naše účastníky na budoucnost. Jak z osobního, tak z pracovního hlediska.

Co komunikace se speakery? Museli jste s nimi nějak víc řešit jejich účast, když je konference online? Přípravu na online prostředí?

Naopak s řečníky to komunikaci mnohem více usnadnilo, jelikož můžeme mít i takové řečníky, kteří by normálně do Prahy nedojeli. Ani jsme nemuseli dělat nějakou speciální přípravu, všichni jsou na online prostředí zvyklí.

Na koho se vy sama osobně nejvíc v sobotu těšíte?  

Nemám jednoho favorita, těším se na celý program, jelikož je to složené velmi zajímavě a každý z řečníků má trochu jiné téma.

Vaše konferenci jsou vždy vyprodané. Naposledy lidé vydrželi v sále v neděli skoro celý den. Jak jste spokojeni s předprodejem vstupenek?

Poptávka je srovnatelná s tím, jako by byla konference offline, takže máme radost, že zájem neopadl.

Jak moc podle Vás ovlivní pandemie koronaviru GrowJob Institute do budoucna?

Budeme více online.

Aneta Martinek vede marketing a eventy ve vzdělávacím institutu GrowJOB, jehož nejznámějším projektem je Konec prokrastinace. V rámci HolkyzMarketingu se stará o Business development a eventy a je jednou z mentorek. Pro Google školí workshopy IamRemarkable. Baví ji téma mileniálů a girlpower a o těchto tématech píše blog  www.staymilenial.cz.
Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.