Na co by neměli top manažeři zapomínat?


19:52 • 23. května 2020

Tagy: CEO, průmysl

Przemyslaw Siuda má rozsáhlé zkušenosti s řízením sdílených center služeb. Na ostravské konferenci Leadership 4 the future poskytl serveru Roklen24 krátký rozhovor.

Jak nejlépe postavit polyfunkční servisní centrum pro globální společnosti?

Vybereme nějakou lokalitu, která nabízí hodně talentovaných lidí, Ta by typicky měla mít hodně mladých lidí schopných mluvit několika jazyky, dynamických a nažhavených se něco naučit. Všechno to zařídíte, vyrazíte do ulic a říkáte: ”Tvoříme novou firmu.” A oni přijdou.

Jak jednat s klienty z různých kulturních oblastí?

Musíte respektovat každou jednotlivou hodnotu. Musíte mít pochopení pro to, odkud pocházejí. A nad to všechno musíte chápat jejich cíle. Protože můžete skvěle rozumět jejich zemi a kultuře, ale nebudete vědět, kam chtějí dojít. Takže pochopení jejich cílů a potřeb je kritické.

Jaké máte tipy pro generální ředitele a další vysoké manažery?

Nebojte se ptát, nebojte se zkoumat a pořád se učte.

RSS

Vystudoval bakalářské studium žurnalistiky na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, na Ekonomicko-správní fakultě stejné univerzity pak získal titul bakalář oboru Finance. Baví ho natáčet a stříhat videa.



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.