Evropské i americké výnosy rostou. Dolar v zisku pod 1,0820 za euro. Koruna se obchoduje slabší nad 25,30 za euro.

První Čechoslovák v malém letadle obletěl svět. I díky HitHitu

Romanu Kramaříkovi se jako prvnímu Čechoslovákovi v historii podařilo v malém letadle sólově obletět svět. Celkem 47 tisíc kilometrů uletěl u příležitosti oslav sto let Československa. Na svou Misi Okřídlený lev získal díky kampani na sociálních sítích a nástroji OptiReach od digitální agentury Česká produkční Social Media 300.000 korun na crowdfundingovém portálu Hithit – za pouhých 45 dnů a za cenu do pěti procent z vybírané částky.

Pražský advokát a vášnivý letec Roman Kramařík se rozhodl u příležitosti oslav sto let vzniku Československa jako první Čechoslovák obletět sólově celý svět v malém letadle. Na svůj let, který nazval Mise Okřídlený lev, potřeboval vybrat 300.000 korun na crowdfundingovém portálu Hithit. Na výběr peněz měl pouze 45 dnů, a proto se obrátil na agenturu Českou produkční Social Media, aby mu pomohla přimět lidi se finančně zapojit.

„Když jsem po spuštění kampaně na Hithitu zjistil, že s mou neexistující sociální bublinou nemám téměř šanci na Hithitu s projektem Mise Okřídlený lev uspět, dlouho jsem nepřemýšlel, komu zavolám. Bylo potřeba udělat zázrak a Jarda s týmem České produkční to dokázali“ říká pilot Mise Okřídlený lev Roman Kramařík.

Jak se získává 300.000 korun za 45 dnů a s útratou pár tisícovek?

Česká produkční Social Media připravila strategii s cílem co největšího a nejrychlejšího zapojení lidí a získání jejich pozornosti. Jako hlavní nástroj zvolila Facebook. Kromě klasických postů a základního propagačního videa pracovala i s obsahem od známých osobností, jako je sochař a umělec David Černý nebo architekt, herec a spisovatel David Vávra. To pomohlo dalšímu virálnímu šíření informace o kampani.

Díky optimalizaci reklamy vlastním nástrojem OptiReach, který dokáže určit optimální čas pro zahájení reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích, se podařilo zvýšit jejich dosah. Zároveň se tak snížila cena reklamy, které byla do pěti procent z vybírané částky. Zásah reklamy byl přitom více než 100.000 unikátních uživatelů.
„Během kampaně se jako stěžejní ukázalo správné načasování reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích. Povedlo se nám jím odvrátit trend, kdy se zdálo, že se zájem o téma na sítích vytrácí. To vše za použití našeho interního nástroje OptiReach, který navíc pomohl maximalizovat organický dosah našich příspěvků a udržel ho na úrovni 40 procent. Nemalý podíl přitom hrálo i využití známých osobností nebo podpora cílení na další opinion lídry či novináře,“ vysvětluje majitel a zakladatel České produkční Social Media Jaroslav Novotný.

Newsletter