Kampaň Bidli na Fundliftu navýšena na 20 milionů Kč

Kampaň Bidli holding byla dnes na Fundliftu navýšena z deseti na 20 milionů korun. Investoři za necelých šest dní investovali do Bidli holding 9,6 milionu korun. Firma nabízí tříleté dluhopisy se 7% ročním úrokem. 

Značka Bidli vznikla na začátku roku 2018. Tehdy se spojily úspěšné realitní kanceláře Reality IQ a RSH Reality, které se rozhodly používat společnou značku Bidli. BIDLI reality tak nově tvoří dvojku na realitním trhu. Spolu s realitní kanceláří se na Bidli přejmenovaly i všechny ostatní služby, které do té doby fungovaly pod značkou RSH, tedy dnešní BIDLI stavby, BIDLI poradenství, BIDLI interiéry, BIDLI energie a BIDLI development. Celá skupina je zastřešena holdingem BIDLI holding, a.s., který se tak může pyšnit jednou z nejvíce komplexních nabídek služeb týkajících se bydlení u nás.

Kampaň Bidli holding je první kampaň, ve které se investoři mohou podílet na financování developerského projektu. Dluhopisy jsou osobně ručené.

Newsletter