Evropské i americké výnosy rostou. Dolar oslabila nad 1,0700 za euro, pomohla nad očekávání horší data amerického indexu PMI. Koruna krátce zpevnila pod 25,20 za euro. Aktuálně část zisků odevzdává nad tuto hranici.

Alza nově prodává zážitky a hudební nástroje

Tandemový seskok, škola smyku, kurzy vaření nebo krmení dravých šelem – to je jen pár tipů ze seznamu novinek, které lze nyní pořídit na Alza.cz. Největší český e-shop stále pokračuje v rozšiřování sortimentu a prostřednictvím partnerského prodeje začal vůbec poprvé nabízet i zážitky. Další segmenty budou postupně přibývat. Zájem o prodej formou tzv. dropshipmentu totiž na Alze od vypuknutí koronakrize roste o stovky procent. Jen v uplynulých týdnech se zapojily desítky nových dodavatelů s tisíci produkty, mezi nimi např. i kytary.

Historicky první ucelená nabídka zážitků je na Alze dostupná v sekci dárkové poukazy, kde mohli zákazníci dosud zakoupit např. šeky na nákup v e-shopu. Nyní mezi nimi přibyla i stovka voucherů na rozmanité kurzy a aktivity – od gurmánských po adrenalinové – a výběr se bude nadále rozšiřovat.

„Zážitky jsou jedním z příkladů spolupráce v rámci dropshipmentu, tedy partnerského prodeje, kdy vše kolem objednávky zajistí Alza a na partnerovi je pouze expedice a dodání zboží zákazníkům. Na této kategorii spolupracujeme s firmou Allegria, která je v Česku zavedeným zprostředkovatelem zážitků všeho druhu,“ vysvětluje obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. Ať už si zákazník vybere jízdu ve sportovním voze, 5chodové menu v luxusní restauraci, střelbu či relaxační masáž, stačí zážitek vložit do košíku a zaplatit jako běžné zboží. Poukaz mu pak dorazí v hezkém dárkovém balení s možností věnování rovnou do schránky. V dohledné době budou vouchery dostupné i online k vytištění.

Alza již v oblasti dropshipmentu úspěšně spolupracuje s desítkami firem a během pandemie COVID-19 nabídla pomoc také dodavatelům a e-shopům, které zasáhlo uzavření kamenných provozoven nebo výpadek příjmů. Zájem předčil očekávání – ve srovnání s dobou před krizí roste nyní počet žadatelů o partnerský prodej o stovky procent. Nejvíce se hlásí firmy ze segmentu hračky, hobby a auto-moto. Díky výraznému zrychlení zalistovacího procesu, kdy napojení do programu trvá nově jen cca 3-4 dny, se daří do virtuálního tržiště Alzy přidávat až desítky nových firem týdně, od velkých dodavatelů po malé rodinné podniky.

Díky tomu se v sortimentu největšího českého e-shopu nyní objevují i dosud nevídané kategorie. Kromě zážitků jsou to např. i hudební nástroje – konkrétně akustické i elektrické kytary od značky Aria – a již brzy přibydou i další nové prodejní segmenty.

Více o prodeji zážitků zde: https://www.alza.cz/darkove-poukazy

Více o Alza Dropshipmentu zde: https://www.alza.cz/dropshipment

O společnosti Alza.cz a.s.:
Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2019, ve kterém Alza utržila 29,3 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (samoobslužné Prodejny budoucnosti, vlastní doprava AlzaExpres, platba a prodej BTC a LTC, online prodej elektromobilů a solárních elektráren, testování znovupoužitelných REPETEBOXŮ, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, AlzaNEO, výuka na VŠE, privátní značky AlzaPower a AlzaEco, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti nonstop výdejních AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium. Za své úspěchy získala řadu ocenění – např. Nejdůvěryhodnější značka, Křišťálová Lupa, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 80 neziskových organizací a spustila unikátní CSR platformy Alza PelíšekSouhvězdí pomoci. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

Newsletter