Slavia pojišťovna loni dosáhla rekordního obratu, přesáhl miliardu korun

Za kalendářní rok 2019 dosáhla Slavia pojišťovna rekordního výsledku v objemu předepsaného smluvního pojištění. „Roční obrat ve výši přesahující jednu miliardu korun je pro nás důležitým milníkem v příběhu Slavia pojišťovny, který se začal psát před více než 150 lety,“ říká Karel Waisser, generální ředitel Slavia pojišťovny.

„Rád bych v prvé řadě poděkoval zákazníkům, obchodním partnerům a makléřům za rostoucí důvěru. Je vidět, že cesta kombinující moderní inovace se stopadesátiletou tradicí domácí české pojišťovny má budoucnost. A to přes silné tržně-konkurenční prostředí českého pojistného trhu.“ uvádí Karel Waisser.

„Slavia pojišťovna klade zákazníka a jeho potřeby na první místo. Zavádí moderní inovace jako mobilní aplikaci pro chytré telefony s uživatelsky pohodlným komponentem Fotolikvidace©, který zrychluje a zkvalitňuje proces likvidace škod,“ říká Petr Schütz, ředitel oddělení Likvidace pojistných událostí.

V loňském roce pokračovala Slavia pojišťovna v budování pobočkové sítě a v rozvoji struktury pro zajištění klientských služeb. Vedle otevření Zemského ředitelství Morava se podařilo také vybudovat nové klientské centrum v Kolíně. „Naši klienti mají dnes plnou možnost volby – mohou jednodušeji a efektivněji nahlašovat své škody, které vyřizujeme stále rychleji, mají možnost se poradit nebo požádat o pomoc specialistu na telefonu a pokud preferují osobní kontakt, mohou zajít na pobočku nebo do některého z 90 míst našich obchodních partnerů po celé České republice,“ uvádí Karel Waisser.

Rok 2019 byl pro Slavia pojišťovnu úspěšný ve všech segmentech pojistných produktů, které ryze česká pojišťovna nabízí. „Ke stabilnímu výsledku podnikatelských pojištění se nám podařilo zvýšit obrat v oblasti pojištění majetku a odpovědnosti, povinného ručení a havarijního pojištění. Nadále se budeme soustřeďovat na rozvoj služeb, ať už je to zmiňovaná Fotolikvidace©, nové produkty, asistenční služby nebo další připravované benefity pro naše klienty. Součástí naší práce je i prvek náhody a štěstí. Objem předepsaného pojistného ve výši jedné miliardy korun zvyšuje výrazným způsobem naši stabilitu,“ vysvětluje Karel Waisser.

„Rád bych na tomto místě poděkoval také celému týmu Slavia pojišťovny. Profesionalita, vstřícnost k potřebám klientů a chuť, s jakou rozvíjíme slavnou tradici, dává jistotu do budoucna. Díky nim je Slavia pojišťovna hrdou štikou na českém pojistném trhu,“ říká Karel Waisser.

„Na závěr bych se znovu vrátil k našim zákazníkům a obchodním partnerům. Ještě jednou bych rád poděkoval jménem Slavia pojišťovny každému z nich. Velmi si vážíme jejich zájmu a důvěry, která naší práci dává skutečný smysl,“ uzavírá Karel Waisser.

 

Slavia pojišťovna staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.

Newsletter