Nad očekávání nižší výsledek kvartálního vývoje amerického indexu výdajů na osobní spotřebu podpořil korekci dolarových zisků nad 1,0800 za euro. Z měn regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se dostala pod 25,30 za euro.

Metamorfóza Mladého kokosu. Stal se z něj Wild & Coco

Značka Mladý kokos se zcela proměnila. Nově nese jméno Wild & Coco. Komixový design nahradily pastelové barvy evokující zenovou zahradu a prvním produktem uvedeným pod novým brandem je silně probiotický jogurt Yoguard. Značka Mladý kokos, která poprvé osvěžila Českou Republiku před více než čtyřmi lety, získala začátkem letošního roku na investiční platformě Fundlift 8,5 milionů korun. 

„Rebranding je postupný a zahájili jsme ho záměrně zcela novým Yoguardem. Yoguard je fermentovaný produkt čistě z mladého kokosu, alternativa k jogurtu. Celý rok jsme pozorovali velký zájem o naše jogurtovací balíčky, a tak od května vyvíjíme takový ‚jogurt‛, který bude na špičce jak chuťově, tak svým účinkem na zdraví. Do pilotního testování Yoguardu jsme na několik měsíců zapojili více než 50 pravidelných konzumentů jogurtů a otestovali 40 různých probiotických kmenů. Výsledek můžete ochutnat dnes v ekologickém papírovém kelímku. Yoguard považuji také za nositele naší filozofie – přinášíme lidem radost ze života, energii a zdraví,“ řekl zakladatel a CEO firmy Filip Říha. Dospěl i populární desetidenní kokosový detox – omezuje plasty, a tak je je mnohem ekologičtejší. 

„Mladý kokos byl hravou a zábavnou českou značkou, která dělala radost tisícům zákazníků. Postupně jsme ale zjišťovali, že naše prémiové produkty umějí více než jen lidi rozesmát. Rozhodli jsme se proto vytvořit novou značku, která lépe osloví naše potenciální zákazníky. Wild & Coco přebírá od Mladého kokosu kvalitní produktové portfolio, dodává mu zasloužený šmrnc a připravuje ho na cestu do světa,“ doplnil Říha

Kokosy na sněhu? Ne, na Fundliftu!

První oficiální produkt Wild & Coco – kokosový jogurt Yoguard – má být vlajkovou lodí. „Naše portfolio už dávno netvoří jen čerstvý kokos, nabízíme širokou škálu kvalitních kokosových produktů, ať už jsou to kulinářské suroviny jako kokosová mouka a máslo nebo panenská kokosová voda v různých příchutích. Do nového DNA značky jsme chtěli nejen vtisknout naše hodnoty, ale i vyzdvihnout kvalitu nabízených produktů. Projekt rebrandingu ještě není zcela u konce – produkty budeme do nového halit postupně. Už teď ale můžeme říci, že Wild & Coco je značka připravená na globální export,“ říká marketingová manažerka Wild & Coco Veronika Šímová.

Inspirující brand neokopírujete. Jak podniká Mladý kokos?

Autorkou vizuální podoby Wild & Coco je grafička Alina Shupikova, která se při rebrandingu zaměřila především na vyjádření nového ducha značky. „Do logotypu se promítla touha po harmonii i špetka magie. Obalový design zase staví na výrazném typografickém řešení – výrobky z produktového portfolia Wild & Coco jsou jasně rozpoznatelné. Nový design není jen vizuálně přitažlivý, lépe také rozlišuje jednotlivé produktové řady a odráží prémiovost a vysokou kvalitu výrobků,“ vysvětlila grafička.

„Kampaň projektu Mladý Kokos byla jednou z mála podílových kampaní, kterou jsme na Fundliftu měli, a zároveň jednou z největších. Od zhruba 240 investorů projekt získal přes 8,5 milionu korun,“ uvedl CEO Fundliftu Radek Musil.  

Kokos je od pradávna považován za superpotravinu – hydratuje, regeneruje, dodává energii, obnovuje elektrolytovou rovnováhu, je plný zdravých tuků, vitamínů, minerálů i antioxidantů.

Newsletter