Wizz Air uvádí novou mobilní aplikaci pro Android a iOS

Wizz Air, největší nízkonákladová letecká společnost ve střední a východní Evropě, uvádí novou mobilní aplikaci, která je k dispozici pro všechny uživatele s mobilními operačními systémy Android a iOS.

Globální trendy ukazují, že úloha mobilní komunikace se zřetelně zvyšuje. V roce 2016 se přibližně 49 % elektronických transakcí uskutečnilo přes chytré telefony a očekává se, že do roku 2020 to bude více než 80 %. A potvrzují to i zkušenosti Wizz Air. V loňském roce se počet aktivních uživatelů mobilních aplikací WIZZ zvýšil z 2,6 milionu na 4,1 milionu.

Jako letecká společnost, která se snaží svým zákazníkům zajistit co nejlepší zážitek z cestování, se Wizz Air rozhodl představit aplikaci, která usnadní cestování těm, kteří létají často a potřebují co nejrychlejší přístup ke své rezervaci.

V nové aplikaci WIZZ tak můžete například sledovat harmonogram, všechny důležité milníky cesty od zabookování až po přílet. Je v ní také jednodušší udělat rezervaci a vystavit palubní vstupenku – obojí je přitom k dispozici i v režimu offline, bez připojení k internetu. Ukázku nového designu a funkcí naleznete zde

V loňském roce společnost Wizz Air představila i zcela nový responzivní web. Od té doby narostl mobilní provoz a díky celkovému počtu návštěvníků stanul Wizzair.com na 6. místě nejnavštěvovanějších webových stránek aerolinií na celém světě. 

„Počet uživatelů chytrých telefonů v poslední době výrazně stoupl, a proto jsem rád, že jsme spustili novou mobilní aplikaci. Díky uživatelsky vstřícným novým funkcím, včetně palubního lístku a harmonogramu, bude nová aplikace doprovázet naše cestující od rezervace letu až do chvíle, než se dostanou domů,“ dodal Harry Drok, vedoucí oddělení elektronického obchodování společnosti Wizz Air.

Newsletter