Obavy o správný výběr velikosti oblečení? Se SizeID budou minulostí


15:34 • 3. listopadu 2016

Tagy: Fundlift, crowdfunding, equity crowdfunding

Neřeš velikosti. Nakupuj. Takové je motto společnosti SizeID, která ulevuje lidem od nekonečné změti velikostních tabulek oblečení a obavy správně vybrat něco na sebe sobě, blízkým, či přátelům. E-shopům zásadně snižuje počet vratek a požadavků na výměnu z důvodu špatně zvolené velikosti. SizeID vstupuje na Fundlift pro miliony korun výměnou za investici s 10% úrokem. Chce vyrůst v globálního lídra velikostních standardů oblečení.

SizeID si na Fundliftu říká o tři miliony korun a výměnou za to nabízí 4letý investiční certifikát s 10% roční úrokovou sazbou, směnitelný při naplnění konverzních podmínek za podíl ve firmě. Peníze chce využít na rychlou expanzi služby do řady e-shopů, která s sebou nese technický vývoj, další zdokonalování služby i posílení obchodu a marketingu.

„Naším posláním je vnímat rychlý vývoj e-commerce, změny nákupních návyků, chování zákazníků a potřeby e-shopů. Pozorujeme zvyšující se zájem nakupovat na internetu, přesto vidíme překážky, které v řadě případů e-commerce klade. Integrace moderních technologií však dokáže mnohé vyřešit a jedním z těchto problémů k řešení je výběr vhodné velikosti v segmentu fashion. Chceme usnadnit lidem nákup oblečení nejen na internetu. Chceme umožnit nakupovat bez starosti oblečení pro sebe a také naše blízké,“ uvedl zakladatel firmy a CEO Adam Bičiště.

Služba zbavuje ztraceného času a peněz zákazníky i e-shopy, pro které představuje velký objem vráceného oblečení zbytečné náklady a logistické komplikace. Řadu lidí nejistota ohledně výběru správné velikosti buď od koupě přes e-shop odradí zcela, nebo si nechají poslat dvě či tři sousední velikosti, z nichž ty, které nesedí, vrací zpět.

Jak SizeID funguje? Zákazník pomocí velmi jednoduchého průvodce naměří a uloží své míry. Hned potom může vyhledat oblečení a služba mu doporučí správnou velikost. SizeID sjednocuje velikostní tabulky zavedených značek a neustále rozšiřuje vlastní rozsáhlou databázi standardizovaných velikostních specifikací. Zákazník službu SizeID nalezne v podobě jednoduchého tlačítka „doporučit velikost“ přímo v eshopu, kde chce nakoupit a pokud zrovna v tom jeho ještě ne, je mu k dispozici webový portál SizeID nebo mobilní aplikace, do které se jednoduše připojí a SizeID mu správnou velikost obratem poradí kdykoli a kdekoli.

Celosvětově vznikají projekty, které se zabývají podobným problémem. Jsou to například Acustom Apparel, Stylewhile nebo Fits.me. Žádný z nich však není plně rozvinutý, globálně zavedený a nepředstavuje snadno použitelné a plošně integrovatelné řešení. To je cílem SizeID. Počátky nápadu sahají na konec roku 2012, kdy se společnost Wavevision začala zabývat internetovým projektem, řešícím oblast virtuálních zkušebních kabinek. Pozorováním vývoje trhu a konkurenčních přístupů došlo k rozhodnutí vytvořit vlastní službu, která bude problematiku řešit jiným způsobem, než který volí ostatní. V průběhu roku 2014 byl sestaven pro SizeID speciální tým a byla založena společnost SizeID s.r.o. Ke konci roku 2014 byla služba oficiálně spuštěna. Dnes má již první platící klienty a svůj potenciál hodlá rozvinout na globálním trhu.

Napsat autorovi RSS

Redakce Roklen24.cz



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.