Evropské i americké výnosy rostou. Dolar v zisku pod 1,0820 za euro. Koruna se obchoduje slabší nad 25,30 za euro.

Na Fundlift vstupuje největší 3D fotobanka světa. Pomáhá i vám?

Vybíráte elektroniku na srovnávači Heureka.cz?  Nakupujete v jednom z největších eshopů s PC a elektrem CZC.cz? Pak vám s výběrem pomáhají 3D fotografie, které pocházejí z 3D produktové fotobanky, takzvaných 3DOIDů. Její tvůrce si na investiční platformu Fundlift teď přichází pro 5,5 milionu korun. Už dnes největší produktová 3D fotobanka na světě díky Fundliftu nasadí novinky, které jí její pozici pojistí a především bude expandovat.

Britská společnost s ryze českými investory 3D V360 Ltd, která vstoupí na Fundlift, vyvinula speciální hardware a software na efektivní vytváření 3D produktových fotografií, 3DOIDů. Zákazníci e-shopů si s jejím využitím mohou prohlížet produkty v 3D stejně, jako kdyby byli v kamenné prodejně a sami si je „osahali“. Podle světových studií ty produkty, které jsou na e-shopu prezentovány s 3DOIDy, mají o více jak čtvrtinu vyšší úspěšnost koupě u zákazníků a o více jak pětinu se snižuje jejich vracení.

3DOID je celosvětově inovativní projekt, který posouvá možnosti online nakupování. Kromě skutečné technologické invence v podobě unikátního hardware a software mladého českého vynálezce Marka Votroubka se společnosti pod vedením zkušeného manažerského týmu zakládajícího investora, akcelerátoru Opifer, podařilo vyvinout úspěšný komerční model a svou technologickou inovaci již firma prodává zákazníkům po celé Evropě,“ říká šéfka Fundliftu Andrea Lauren.

Společnost 3D V360 jako vlastník 3DOIDu vstoupí na Fundlift s emisí dvouletých konvertibilních certifikátů s 10% úrokem ročně. Certifikát je směnitelný do podílu ve firmě při splnění podmínek, sepsaných v prospektu emise na Fundliftu. Takovou událostí je zejména další významné vnější financování, které firma dle svého vyjádření před splatností certifikátu nepředpokládá, ale také vstup dalšího strategického či významného investora skrze prodej podílu ve společnosti, který naopak považuje za možný.

3DOID chce z peněz, které na Fundliftu získá, posílit prodejní tým a především expandovat do Evropy a nabídnout k fotobance nové služby, které vyžadují investice do hardware i software.

„Cílem je růst produkční kapacity 3DOIDů a jejich rozšíření v rámci e-commerce i mimo oblast spotřební elektroniky. Naše databáze 3D fotografií v Evropě nejpoužívanější elektroniky dnes obsahuje přes 5 tisíc položek. Do poloviny příštího roku máme ambici pokrýt 3DOIDy celou produktovou nabídku černého elektra v Evropě, do konce roku 2017 docílit roční produkce 20 tisíc 3DOIDů. Expandovat chceme i do dalších oblastí e-commerce typu bílého elektra, hraček, šperků nebo hodinek,“ říká CEO Lukáš Foral.

Platící zákazníky z řad největších e-shopů má 3DOID v měřítku Česka i celé Evropy. Firma roste díky spojením s takzvanými early adopters: e-shopy, které jeho služby využijí a jsou vzorem pro ostatní na daném trhu. V Česku to jsou srovnávač Heureka nebo CZC.cz, klienty jsou i slovenská O2, Microsoft nebo největší evropští prodejci spotřební elektroniky MediaMarkt v Německu, Saturn nebo Euronics v Holandsku. 

Na Fundliftu mohou v tuto chvíli investoři vedle 3DOIDu investovat do dluhopisů slavné znovuzrozené české značky kol Favorit. Všechny emise vystavené na platformě Fundlift od jeho spuštění 31. května 2016 byly dosud úspěšně upsány, v mnoha případech i při navýšení původní požadované částky. Jedná se o dluhopisy pro řetězec rychlého občerstvení s mexickým jídlem Burrito Loco, Pivovar Zvíkov a výrobce nápojů s doplňky zdravé stravy Isoline, emise konvertibilních certifikátů pro projekt technologické inovace osvětlení průmyslových budov EnLog a online platformu pro prodej ojetých a nových aut Carismo a neveřejnou nabídku investovat do podílu v technologickém akcelerátoru StartupYard. Fundlift dosud tedy zaznamenává 100% úspěšnost všech kampaní.

Newsletter