Kijonková: SizeID řeší jeden z hlavních „fashion“ problémů

To, co řeší projekt SizeID, který dokáže doporučit vhodnou velikost oblečení před jeho zakoupením, je jeden z největších problémů „fashion“ internetových obchodů. Právě „fashion“ je spolu s potravinami jedním s nejrychleji rostoucích segmentů e-commerce. V rozhovoru pro server Roklen24 to říká majitelka společnosti Zásilkovna Simona Kijonková. Vysvětluje, proč do projektu SizeID, který prostřednictvím portálu Fundlift spustil veřejný úpis investičních certifikátů, investovala.

Úspěch startupu je podle Kijonkové vždy o dobrém nápadu. „O tom, že skočíte na trh, kde je nějaká díra. SizeID rozhodně řeší věc, která v Česku nemá obdoby. Troufnu si říct, že ani v Evropě nemá obdoby,“ podotýká první dáma českého e-commerce.

Zakladatelé SizeID investorům: S námi můžete změnit ecommerce

SizeID si na Fundliftu říká nově o čtyři miliony korun. Výměnou za to nabízí 4letý investiční certifikát s 10% roční úrokovou sazbou, směnitelný při naplnění konverzních podmínek za podíl ve firmě.

Správnou velikost oblečení umí SizeID doporučit přes portál i mobilní appku. „Klíč k businessu je ale přímo v e-shopu. Umíme přivést nové zákazníky, kteří nakoupí rychleji a přesně a e-shopu tak šetříme i desítky tisíc korun měsíčně,“ řekli zakladatelé SizeID, Adam Bičiště a Jakub Šindelář.

Projekt SizeID se koncem listopadu stal vítězem Impact Hub MashUpu, když v Praze porazil v soutěži dalších devět projektů. „Úspěch posílil pocit, že práce na SizeID má smysl a motivuje nás to do další práce. Máme již funkční a validované řešení, o které je na trhu zájem. Nyní potřebujeme šlápnout do obchodních aktivit a dostat SizeID do e-shopových platforem,“ říká Adam Bičiště.

Newsletter