Alza.cz pilotuje novou službu Zkušebka

Alza.cz a. s. spouští dnešním dnem pilot nové služby s názvem Zkušebka. Zákazníci díky ní získají možnost vyzkoušet si vybrané výrobky ze segmentu velkých spotřebičů – sušičky, pračky se sušičkami a myčky po dobu 60 dní zcela zdarma.

Sušičky, mnohdy ani myčky ještě stále nejsou v českých domácnostech zcela běžnou záležitostí. V pilotním provozu se zákazníci mohou těšit na výběr z více než 100 produktů zvyšující komfort, pohodlí a šetřící čas.

„Spokojený zákazník je pro nás naprosto klíčový. Možnost vyzkoušet si velké spotřebiče přímo doma, za běžných podmínek není příliš běžná, natož dostupná. Rádi bychom tuto uživatelskou zkušenost nakupujícím přinesli,“ uvedl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz, a dodal: „Zájemci se na vybrané výrobky také mohou přijít podívat osobně na specializované pobočky v rámci prodejní sítě Alza.cz – například do Horních Počernic.“

Pokud se spotřebič po zakoupení v domácnosti neosvědčí nebo nebude vyhovovat, lze ho bez udání důvodu poslat zpět. Lhůta na vrácení v rámci této služby je 60 dní. Alza zajistí odvoz zdarma a zákazníkovi vrátí peníze za zboží.

Produkty zahrnuté do služby Zkušebka jsou na webu označeny speciálním znakem.

Podmínkou vrácení je předat dopravci zboží nepoškozené, dobře zabalené a ideálně v původním balení. Pokud je to jen trochu možné, doporučuje se uschovat obalový materiál po dobu testu.

Vyzvednutí produktu při svozu musí proběhnout na fakturační adrese. Nakupující může samozřejmě převzít spotřebič při nákupu na pobočce, nicméně výměna bude probíhat na adrese, která je uvedena na faktuře. V rámci pilotního provozu je možné službu využít na každou registraci pouze 2x.

Newsletter