Evropské akcie padají, futures amerických rostou. Výnosy rostou na obou stranách Atlanitku, Dolar po krátkém zpevnění k 1,600 za euro obrátil do ztráty. Koruna v zisku pod 25,30 za euro.

Alza otvírá v Praze první parfumerii

Největší český e-shop Alza.cz upevňuje svou pozici na poli krásy a dnes v Praze slavnostně otevírá svou první kamennou parfumerii. Designová expozice v prostorách holešovického showroomu nabízí na 100 m2 téměř 80 prémiových značek vůní. Parfumerie vznikla jako součást konceptu Alza Beauty, který přináší zcela nový svět krásy, vůní a luxusu. Jen parfémů přitom firma prodá desítky tisíc ročně.

Alza.cz není v oblasti beauty žádným nováčkem. Produkty jako dekorativní či vlasovou kosmetiku, hodinky, šperky nebo parfémy nabízí na svém webu již více než 4 roky a řečí čísel tvoří tento segment už jednotky procent z obratu celého e-shopu. Vybudování parfumerie je tak dalším krokem k tomu, aby se Alza zařadila mezi TOP prodejce i na poli krásy. Předcházel tomu také kompletní redesign webu.

 „Dnešním otevřením světa vůní chceme dát jasně najevo, že to s beauty myslíme vážně. S novou expozicí se více přiblížíme zákazníkům, umožníme jim výrobky otestovat, přivonět si a poradíme s výběrem. Ruku v ruce s tím šla i úprava webových stránek tak, aby byly uživatelsky přívětivější. Stylově se odpoutaly od mateřského e-shopu a přináší zcela nové nákupní prostředí, jemuž dominuje zlatá barva a minimalistické rozhraní,“ popisuje klíčové změny obchodní ředitel Petr Bena s tím, že hlavní důraz je nyní kladen na vyobrazení produktů, zákaznické recenze i návody, jak správně vybrat. Alza s novým konceptem cílí na ženy i muže – poslední statistiky totiž ukazují, že u české internetové jedničky nakupují obě pohlaví téměř stejně často. Konkrétně za 1. pololetí 2019 činil poměr: muži 53 % vs. ženy 47 %.

Pro umístění parfumerie vybrala Alza svou nejfrekventovanější pobočku, která se návštěvností vyrovná i velkým nákupním centrům – holešovický showroom denně navštíví v průměru 3,5 tisíce zákazníků a před Vánocemi tudy projde každý den až 12 tisíc lidí. V nové stylové expozici mohou nyní otestovat celkem 78 značek vůní (42 dámských a 36 pánských). Přímo na webu pak lze vybírat celkově z 145 vůní od renomovaných značek. TOP 5 nejprodávanější jsou přitom značky: Hugo Boss, Calvin Klein, Giorgio Armani, Lancôme a Chloé.

Portfolio Alza Beauty zdaleka netvoří pouze parfémy, ačkoliv právě těm patří první příčka v prodejnosti v segmetu krásy. Druhé místo drží tělová kosmetika, následuje holení a depilace a péče o vlasy. A právě zde spočívá unikátnost celého konceptu – na rozdíl od online i kamenných parfumerií dokáže Alza Beauty udělat ženu či muže krásnými kompletně od hlavy po paty na jednom místě:

„Díky širokému sortimentu umíme propojit produkty napříč kategoriemi. Kromě standardního beauty sortimentu tak u nás mohou lidé nakoupit i přístroje a pomůcky pro krásu (např. kulmy, fény, epilátory), v nichž jsme jednička na trhu. Spolu se širokými možnostmi doručení to přináší obrovskou úsporu času,“ dodává projektová manažerka Ivana Škorvánková. Do budoucna se podle ní Alza Beauty ještě více zaměří na BIO a přírodní kosmetiku a také na prémiové produkty, což se již nyní projevuje v kategorii vlasové kosmetiky výrazným podílem profesionálních značek.

Newsletter