Americké výnosy si po včerejším růstu prochází korekcí. Dolar se obchoduje pod 1,0650 za euro. Koruna krátce oslabila nad 25,30 za euro. Aktuálně se obchoduje pod touto hranicí.

Bonami expanduje s vlastní dopravou do Středočeského kraje a Bratislavy

Bonami, prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti, které v dubnu odstartovalo vlastní dopravu zboží a o měsíc později otevřelo svou první kamennou prodejnu na Černém Mostě, zaznamenalo rostoucí zájem o obě nové služby. Bonami Kurýra, tedy dopravu vlastními vozy s dodatečnými službami, tak rozšiřuje i do Středočeského kraje a do Bratislavy. Dodávková flotila rozvážející nadrozměrné produkty teď obslouží 50 procent poptávky po přepravě tohoto typu. Další novinka, teprve měsíc otevřená prodejna, společně s Bonami kurýrem a osobním odběrem zboží tvoří přes 50 procent veškerých objednávek.

“Vzhledem k nebývalému rozjezdu obou služeb jsme urychlili expanzi vlastní dopravy a v současné chvíli spouštíme celý Středočeský kraj a Bratislavu včetně okolí. Velkou motivací je pro nás zkrácení doby doručení s nabídkou dvouhodinových doručovacích slotů a snížení rizika poškození zboží. Od Bonami kurýra si slibujeme ještě lepší zákaznický komfort,” komentuje logistickou expanzi Pavel Vopařil, CEO Bonami. Klíčovým benefitem jsou podle něj co nejpřesnější časová okna pro zákazníky, ale i lepší kontrola poslední míle a kvality celé služby, kterou může Bonami po celou dobu sledovat, a v případě jakéhokoliv problému  jej okamžitě řešit. Tento model Bonami spustí na všech klíčových trzích, tedy kromě Prahy a Bratislavy také v Budapešti.

Služba Bonami Kurýr rozváží zejména nadrozměrné zásilky z centrálního skladu v Jenči u Prahy. Zajistí dopravu (už od druhého dne po objednání), výnos do patra, základní montáž i odvoz a ekologickou likvidaci starého nábytku a obalů.

Do nového omnichannel konceptu zapadla i teprve měsíc otevřená kamenná prodejna na Černém Mostě, která slouží jak pro klasický prodej, tak výdej objednaného zboží či nové objednávky, se již nyní prokázala jako žádaný doplněk online prodeje.

Z enormního zájmu o prodejnu, dokonce i v současné situaci, jsme překvapeni. Zákazníci si tu totiž nejen vyzvednou či zakoupí zboží, ale na místě objednávají další produkty. Kombinace prodeje online a offline se tedy ukazuje jako trefa do černého,” doplňuje Pavel Vopařil a dodává, že díky úspěšnému spuštění první prodejny budou následovat v rychlém sledu i další v Čechách a na dalších trzích, kde Bonami působí. Do konce roku chce otevřít 5 prodejen.

O Bonami:
Bonami je online platformou pro prodej prémiového nábytku, dekorací, módních doplňků, dárků, hraček i potřeb pro celou domácnost a zahradu. Společnost byla spuštěna v roce 2013 Václavem Štruplem a je součásti české investiční skupiny Miton. Z původního modelu časově omezených prodejních kampaní přešel eshop Bonami na stálou nabídku, která je pravidelně doplňována o nové produkty, s více než 25 000 položkami skladem. Bonami spolupracuje s top designéry a dodavateli zboží z celého světa včetně České republiky. V jeho portfoliu zákazníci najdou například značky Karup, Lyon Beton, Woodman, Hübsch či Prospanek.cz. V roce 2020 společnost rozšířila nabídku rozšířilo i o drogistické výrobky a kategorii péči o domácnost a spustila vlastní přepravu zboží. Bonami působí v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Polsku. Tržby společnosti v roce 2019 činily 1,3 mld Kč. CEO společnosti je Pavel Vopařil.

Newsletter