BOOTIQ koupil majoritu v digitální agentuře Bluesoft. Ta je zlatým partnerem platformy Kentico a působí kromě České republiky také v Rakousku a Británii

Technologická společnost BOOTIQ, která vytváří komplexní IT projekty pro známé korporace i začínající startupy, dokončila akvizici majoritního podílu v digitální agentuře Bluesoft. Ta vyvíjí webové aplikace a e-shopy na míru na platformě Kentico. Mezi klienty patří například Sazka, CzechInvest, Walmark, Carlsberg, Cyrrus, deceuninck nebo Bank Austria, přičemž roční obrat dosahuje téměř 40 milionů korun. Valuace společnosti v rámci akvizice přesáhla hodnotu sto milionů korun, přičemž minoritní podíly si zachovali původní zakladatelé Jiří Barbořík a Jakub Hanák, kteří nadále budou firmu řídit. Tým BOOTIQ se tak rozšířil o 40 lidí a celkově přesáhl hranici 400 vývojářů. Kromě Bratislavy rozšířil své působení i do Londýna a Vídně. Rovněž získal pozici zlatého partnera pro řešení Kentico, přičemž brněnský Bluesoft je jedničkou na českém trhu v nasazování tohoto systému.

„Akvizicí Bluesoftu se rozšiřujeme nejen o další skvěle sehraný tým špičkových expertů, ale rovněž posilujeme svoje stávající kompetence v implementaci řešení od společnosti Kentico. Na jejich systému běží řada špičkových webů předních českých i světových společností. S jeho zaváděním již navíc máme zkušenosti jako stříbrný partner, nyní se však dostáváme ještě o úroveň výš. V dnešní době se již žádný web ani e-shop nestaví na zelené louce – firmy naopak sahají po flexibilních a vyzkoušených řešeních, která plní jejich byznysové cíle. Moderní platformy navíc nabízí rozšíření o nové moduly a nástroje, což Kentico perfektně splňuje. Díky akvizici tak posilujeme své kompetence o další ze špičkových technologií, mezi něž se řadí také e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby, strojové učení nebo IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO BOOTIQ.

“Znalost zakladatelů i klíčových lidí, hluboké know-how a společná historie – to jsou základy, na kterých jsme vystavěli partnerství s Kenticem. Jejich platformu známe od druhé verze a nedáme dopustit na její hlavní výhody, jako je bezpečnost, perfektní zákaznický servis a snadný rozvoj a škálovatelnost. To vše dává dohromady prvotřídní zákaznickou zkušenost, na které si Kentico zakládá především. Díky tomu, že jsme nyní součástí velké skupiny, vidíme příležitost nejen k rozšiřování tohoto řešení mezi další klienty, ale i doplnění stávajících služeb o další špičkové technologie dodávané v rámci BOOTIQ,”  říká Jiří Barbořík, CEO a spoluzakladatel Bluesoftu.

Bluesoft vytváří webové projekty pro velké a střední společnosti z veřejného i soukromého sektoru v České republice, Velké Británii, Rakousku, Nizozemsku a dalších státech EU. Digitální agenturu založili v roce 2009 Jiří Barbořík a Jakub Hanák, kteří sami v Kenticu během studií pracovali jako vývojáři. Tyto zkušenosti pak uplatnili jako top partneři i v Bluesoftu, kde během patnáctileté spolupráce zpracovali stovky projektů na platformě Kentico a obě firmy tak vyrostly vedle sebe. Bluesoft má pobočky ve čtyřech evropských městech, a to v Brně, Praze, Vídni a v Londýně.

BOOTIQ je díky akvizici zlatým partnerem Kentica, rozšiřuje tím své portfolio technologií

Kentico je moderní CMS systém pro správu obsahu, pro vytváření a správu webových stránek, online obchodů, intranetů a komunitních stránek. Výhodou platformy je, že není závislá na dodavateli, což dává firmám velkou flexibilitu a možnost migrování projektů dle potřeby. Obsahuje desítky modulů a stovky webových šablon, které využívá přes 30 000 webů po celém světě.

Kentico od svého založení pracuje na neustálém rozvoji platformy a dbá na zákaznický servis – kromě softwaru zajišťuje i špičkové podpůrné služby. V rámci vyšších licencí jsou klientům k ruce týmy konzultantů, kteří dohlíží na bezpečnost a výkon jejich webů a podílí se tak na správném fungování jejich online byznysu. Společnost Kentico Software vznikla v Brně, další pobočky má ve Velké Británii, USA a v Austrálii. V roce 2010 se stala nejrychleji rostoucí českou firmou v žebříčku FAST 50, jejž sestavuje společnost Deloitte. Růst dosáhl 1 781 % během pěti let.

BOOTIQ dlouhodobě a cíleně rozvíjí systém partnerství, který mu umožňuje dodávat inovativní řešení od technologických lídrů Tableau, Apify, Keboola či Gooddata. Stejně tak využívá jako partner osvědčený software známých korporací, mezi něž patří Atlassian, Microsoft nebo AWS.

Akvizice, již financuje InTeFi Lukáše Nováka, je pro vedení BOOTIQ cestou, jak realizovat svou vizi – budovat komplexní IT skupinu, která se stane klíčovým dodavatelem IT služeb na českém a slovenském trhu. Nově má ve svých řadách 400 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 13 pobočkách v České republice a na Slovensku. Naposledy se rozšířil o vývojářskou agenturu Moonlake, dříve rovněž o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku patří k lídrům v dodávce SAP technologií. Zároveň proběhla akvizice několika menších týmů.

Více o BOOTIQ

BOOTIQ je vývojářská společnost, která je součástí skupiny InTeFi. Vytváří komplexní IT projekty pro známé korporace i začínající startupy. Početná skupina profesionálních vývojářů, analytiků, testerů, architektů a adminů společně pracuje na projektech, při kterých vzniká chytrý software či webové aplikace, a poradí si i se specifickým zadáním, jako je výstavba velkých databází nebo zpracování a vizualizace velkých dat. Sehranou partu více než 350 technologických odborníků, kteří i přes svoji velikost nadále věří v myšlenku „smart software garage“, najdete v Plzni, Praze, Jihlavě, Olomouci, Brně či v Bratislavě a Popradě. Služeb BOOTIQ využívají firmy T-Mobile, Plzeňský Prazdroj, GTS Alive – ISIC, Škoda Auto, Unipetrol, Zoot a více než stovka dalších klientů.

Newsletter