Bývalý Babišův náměstek Wagenknecht míří do Empresa Media

Bývalý náměstek ministra financí Andreje Babiše Lukáš Wagenknecht bude vedoucím analytikem ekonomických událostí investigativního týmu vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa. Investigativní oddělení má na starosti odbornou a technickou podporu redaktorů titulů vydavatelství. Vydavatelství to uvedlo v dnešní tiskové zprávě. Babiš odvolal Wagenknechta z místa náměstka loni v červnu.

„Média mě vždy přitahovala. A jsem rád, že se mohu stát součástí týmu, který stojí u vzniku dvou nejprodávanějších magazínů ve svém segmentu, a to Týdne a ekonomicko-politického magazínu Faktor S. Analytická práce v ekonomických tématech mě vždy bavila a jsem rád, že ji mohu nyní uplatnit zase v poněkud jiném prostoru,“ uvedl Wagenknecht.

Vydavatelství Empresa Media rozšiřuje své investigativní oddělení v souladu se svou strategií posilování zpravodajského obsahu a své pozice na trhu. Již v současné době tento tým dodává témata a obsah do všech svých titulů, především pak pro Týden, Faktor S, Sedmičku a Exkluziv. Nově se investigativní tým zapojí i do práce pro televizní skupinu TV Barrandov, pro kterou na podzim vznikne nový formát televizní publicistiky.

„I v letošním roce pokračujeme v investicích do naší mediální skupiny, jejichž cílem je ještě více posílit naši pozici na trhu. Je dobré být z pohledu celkového zásahu třetím největším mediálním domem na trhu, ale naše ambice míří výš. Posilování investigativního týmu je z tohoto pohledu správným krokem, protože tento tým zajišťuje unikátní obsah, který je pro média klíčový. Lukáš Wagenknecht v průběhu své profesní kariéry prokázal své schopnosti; věřím, že je uplatní i u nás,“ uvedl předseda představenstva Empresa Media Jaromír Soukup.

Vydavatelství Empresa Media vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, časopis Faktor S, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Newsletter