Česká mutace magazínu Newsweek po roce končí

Česká mutace zpravodajského magazínu Newsweek po roce vycházení končí. Časopis nenaplnil ekonomické cíle a nezískal na trhu očekávaný podíl. Uvedl to dnes server Mediaguru s odkazem na jednatele vydavatelství MediaRey Erika Conrada.

„Sestavili jsme tým výborných novinářů, připravili koncept moderního světového magazínu pro české publikum, ale čísla jsou neúprosná, výnosy neodpovídají vynaložené energii,“ řekl Conrad serveru. Titul zpočátku vedl šéfredaktor Jiří Nádoba, v srpnu ho vystřídal Ondřej Formánek.

Poprvé vyšlo lokalizované vydání Newsweeku loni v listopadu. Obsah stavěl především na textech připravených místním redakčním týmem. Z americké předlohy přebíral zhruba 30 procent obsahu. Prodaný náklad se podle neoficiálních údajů pohyboval v jednotkách tisíc kusů.

Hlavním titulem vydavatelství MediaRey zůstává měsíčník Forbes.

Newsletter