Český startup Behavee od investorů nově získá 12 milionů korun

Investici ve výši 12 milionů do startupu Behavee vkládá andělský klub VENTURE CLUB. „Projekt Behavee nás zaujal svou vizí, nasazením pro věc i personálním obsazením. Naplňuje nesporný trend personalizace obsahu v online prostředí. Věříme, že zkušený tým pod vedením Tomáše Pluhaříka dokáže nástroj vyvinout, reagovat na jeho reálné užívání na trhu i prosadit ho v globálním měřítku,“ okomentoval nejnovější investici svého andělského klubu jeho zakladatel Petr Šedivý.

Behavee vyvíjí doporučovací algoritmus založený na strojovém učení, který se neustále učí na anonymizovaném chování zákazníků a díky tomu následně dokáže navrhnout ty nejlepší nabídky v reálném čase. Nákupní doporučení navíc neustále zpřesňuje. To vše při dodržení veškerých pravidel ohledně ochrany soukromí uživatelů včetně GDPR.

Nová verze Behavee

„Díky nové investici vydáme zbrusu novou verzi našeho produktu, který se zároveň chystáme integrovat také do e-commerce portálů jako Shoptet nebo Shopify,“ popsal Tomáš Pluhařík. Nová verze nástroje Behavee nabídne vylepšené funkce praktické aplikace dat, které Behavee sbírá, jako například personalizované kampaně, vylepšený pohled na košíky a doporučování zboží či generování leadů.

Mise Behavee je nabídnout klientům personalizaci a analýzu chování uživatelů, a to především dostupnou, praktickou a otevřenou. Na roadmapě Microsoftu je ostatně Behavee řazeno jako dostupná open source alternativa k produktům společností, jako je Adobe, SaS nebo Exponea. V dnešní době běží Behavee u několika desítek klientů ve formě uzavřeného testování, což se ale má s novou verzí změnit.

Za Behavee stojí tým kolem Tomáše Pluhaříka, který se po štacích ve Vodafonu, Hewlett-Packard, Microsoftu, PwC nebo Deloittu rozhodl pustit na startupovou dráhu. V pražském akcelerátoru StartupYard tak loni vznikl nový projekt, který do světa marketingu přináší inovace za pomocí umělé inteligence.

Newsletter