CETV ve 2Q s tržbami 182 mld. USD, zisk OIBDA 61,2 milionu USD

Tržby mediální společnosti CETV ve 2. čtvrtletí meziročně vzrostly v současných cenách o čtyři procenta na 182 milionů USD. Zisk OIBDA se zvýšil o 14,1 procenta na 61,2 milionu USD a provozní zisk o zhruba 16 procent na 50,8 mil. USD a čistý zisk dosáhl 27,9 mil. USD oproti loňské ztrátě 141,2 mil. USD.

Česká republika potvrdila silnou dynamiku reklamního trhu, když OIBDA na hlavním trhu společnosti vzrostla o 10,6 %. Bulharsko pokračovalo ve slabých výsledcích když OIBDA klesla skoro na polovinu.

„I přes zpomalení růstu v Rumunsku hodnotíme výsledky společnosti v druhém čtvrtletí pozitivně. Především silný vývoj v České republice a návrat k růstu ziskovosti na Slovensku jsou dobrými zprávami pro společnost. V kombinaci s nedávným úspěšným prodejem aktivit v Chorvatsku a ve Slovinsku má společnost dobrou pozici pro snižování vysokého zadlužení a další pokles dluhové služby. Očekáváme, že by dobré výsledky za druhé čtvrtletí mohly podpořit akcie společnosti v dalším růstu,“ uvedl Richard Miřátský z Komerční banky.

Newsletter