ČEZ a Česká Pošta rozšiřují strategické partnerství. Další pobočky se otevírají v sedmi městech

Největší dodavatel energií v Česku ČEZ Prodej a Česká Pošta, vlastnící nejrozsáhlejší pobočkovou síť, rozšiřují strategickou spolupráci. Po prvních 15 pobočkách ČEZ Prodej na pracovištích České Pošty se nyní otevírá dalších sedm. Jde o pobočky v Berouně, Hlinsku v Čechách, Jindřichově Hradci, Lounech, Písku, Říčanech u Prahy a Strakonicích. Zákazníci si mohou na těchto pobočkách vyřídit veškeré své požadavky týkající se energií, včetně například odchodu z režimu dodavatele poslední instance (DPI). Obě společnosti se dohodly, že do konce letošního roku budou přepážky ČEZ Prodej dostupné na 73 pobočkách České pošty po celé republice.

Nové pobočky se tak přidají ke stávajícím v Blansku, Brně, Českých Budějovicích, Chrudimi, Jablonci nad Nisou, Jeseníku, Jihlavě, Mělníku, Rokycanech, Táboře, Uherském Hradišti, Vsetíně, Vyškově, Zlíně a Žďáru nad Sázavou.

„Jsem rád, že se naše spolupráce osvědčila. Zákazníci Pošty mají o energetické služby zájem: za půl roku obsloužila první okénka ČEZ Prodej na poštách více než 30 000 klientů. Proto jsme se rozhodli naši strategickou spolupráci prohloubit a zpřístupnit tuto službu zákazníkům v dalších městech,“ prozrazuje generální ředitel České Pošty Roman Knap.

Pozitivní trend strategického partnerství obou společností dokládá nárůst zájmu klientů o energetické služby ČEZ Prodej na poštovních pobočkách, jenž souvisí se situací na trhu s energiemi a ukončením činnosti některých dodavatelů. V srpnu loňského roku každá z přepážek obsloužila v průměru 80 klientů, v lednu letošního roku to však bylo již 282 zákazníků.

„V posledních měsících k nám chodí tisíce nových zákazníků, které zklamali jejich dosavadní dodavatelé a kteří hledají stabilitu a transparentní a férové ceny. Řada zákazníků řeší své požadavky online, a proto vylepšujeme naše digitální služby. Zároveň je ale důležitý i osobní kontakt, zvláště v současné době chce hodně lidí poradit ohledně toho, co se v energetice děje a jak se v ní mají zorientovat. Pobočky České Pošty jsou na atraktivních a dobře dostupných místech a my jsme si ověřili, že můžeme jejich prostřednictvím získávat nové spokojené zákazníky,“ doplňuje generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Na těchto vybraných pobočkách České Pošty tak mohou zákazníci uzavřít novou smlouvu o dodávkách elektřiny a plynu, změnit ji nebo například přepsat odběrné místo. Také získají pomoc při odchodu z režimu dodavatele poslední instance (DPI). Rovněž získají kontakty na odborníky, kteří jim poradí například s instalací střešní fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Zákazníci se budou moct také poradit o instalaci domácích tepelných čerpadel nebo elektrokotlů a plynových kotlů.

O České Poště:

Česká pošta je státní podnik, jehož zakladatelem je Ministerstvo vnitra a který na území České republiky provozuje poštovní služby. Se svými 27 000 zaměstnanci je jedním z největších českých zaměstnavatelů a jejích 3 200 pošt je jednou z nejrozsáhlejších pobočkových sítí na území ČR.

O ČEZ Prodej:

Společnost ČEZ Prodej, která je součástí Skupiny ČEZ, je s téměř 2,9 miliony zákazníků největším dodavatelem energií v Česku. Vedle toho nabízí také chytrá energetická řešení pro domácnosti: například instalace střešních fotovoltaických elektráren s bateriemi, tepelná čerpadla, plynové kotle a řídicí systémy, které tyto technologie propojují. ČEZ Prodej také provozuje virtuálního operátora Mobil od ČEZ, který má cca 128 000 zákazníků.

Newsletter