ČEZ na začátku topné sezony zlevňuje plyn

Za protopenou megawatthodinu zákazník zaplatí s produktem „Plyn na dobu neurčitou“ 680 korun (bez DPH). Stálý měsíční plat činí 40 korun. Plyn na dobu neurčitou je bez závazku. Zákazníkům tedy nehrozí sankce za předčasné ukončení smlouvy. Oproti tříletému tarifu s fixací ušetří zákazníci 14 až 20 procent.

„Očekáváme, že Plyn na dobu neurčitou osloví nové i  stávající zákazníky ČEZ a že se stane nejžádanějším produktem v naší nabídce. Je schopný konkurovat jak cenou, tak tím, že je bez závazků,“ říká Michael Pupala, generální ředitel ČEZ Prodej. „Nikoho nefixujeme, nikoho k ničemu nenutíme. Není nic snazšího, než aby si zákazníci spočítali úsporu prostřednictvím webové kalkulačky a sami se pak na základě toho rozhodli pro změnu.“

Produkt Plyn na dobu neurčitou ocení především ti, kteří plynem topí a používají ho na ohřev vody. Všechny potřebné informace lze nalézt na webové stránce www.cez.cz/plyn nebo na nové bezplatné lince ČEZ Prodeje 800 810 820.

ČEZ garantoval v případě tříleté fixace dosud (produkt ČEZ S ODMĚNOU) desetiprocentní slevu oproti hlavnímu produktu dominantního dodavatele na jednotlivých distribučních územích. Plyn na dobu neurčitou je však ještě i o 20 procent levnější.

ČEZ se zároveň stává dodavatelem kompletních řešení spojených s dodávkou plynu a modernizací plynového vytápění v domácnostech.

Odborníci ČEZ se postarají o výběr typu vytápění, instalaci nového plynového kotle či tepelného čerpadla a záruční i pozáruční servis. ČEZ zároveň vyřídí administrativu spojenou s žádostí o dotaci na renovaci vytápění, která může dosáhnout až 85 % pořizovacích nákladů. Na pokrytí investice nad rámec dotace poskytne ČEZ financování formou výhodného úvěru bez poplatků.

Další podzimní novinkou ČEZ Prodej je změna názvů produktů, aby byly pro zákazníka co nejpřehlednější.

„Od září jsou názvy našich komoditních produktů sjednocené. Základem je vždy Elektřina nebo Plyn plus délka smlouvy, kterou s námi zákazník uzavřel. Názvy jasně definují, co zákazníkovi dodáváme a na jak dlouho,“ vysvětluje Pupala. „Názvy jsou striktně v češtině a bez anglicismů. Cílem je co nejjednodušší orientace zákazníka v naší nabídce.“

Newsletter