Americké výnosy klesají rychleji než evropské. Dolar v lehké ztrátě nad 1,0650 za euro. Z měna regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se obchoduje nad 25,25 za euro.

CloudTalk je 15. nejrychleji rostoucí software na světě podle žebříčku G2

G2 je globální platforma pro hodnocení softwarových produktů jejich uživateli. Portál nyní zveřejnil letošní žebříčky těch nejlepších produktů, které každoročně sestavuje na základě více než milionu recenzí zaslaných k více než 100 tisícům produktů. Mezi zastoupenými nechybí ani středoevropské projekty. Výrazný úspěch zaznamenal slovensko-český startup CloudTalk, který vyvíjí SaaS telefonickou platformu pro efektivnější telefonáty se širokou integrací CRM systémů. Podruhé v řadě se umístil na předních místech v kategorii Fastest Growing Product.

„Zařazení do tak prestižního žebříčku jako G2 je pro nás obrovským uznáním a zároveň závazkem k tomu, abychom ve vývoji naší platformy nepolevili a dále si šli za našim cílem nabídnout klientům tu nejlepší možnou službu. Myslím, že naše umístění v tomto seznamu dva roky po sobě dobře ilustruje, jak CloudTalk dlouhodobě roste, zvětšuje svou zákaznickou základnu a rozšiřuje funkcionality naší telefonní platformy,“ hodnotí zařazení v žebříčku Martin Malych, jeden ze spoluzakladatelů a co-CEO CloudTalku.

Jednoduché používání a široké možnosti integrace

CloudTalk se na předních místech v kategorii Fastest Growing Product umístil druhý rok v řadě – letos je patnáctý, loni byl dokonce čtvrtý. Kategorie je vyhodnocována na základě růstu společnosti hodnoceném na základě recenzí. CloudTalk má na platformě G2 hodnocení 4,3 hvězdiček z pěti. Většina recenzentů si přitom pochvaluje intuitivní ovládání programu, spolehlivé fungování a možnost integrace s velkým počtem dalších externích CRM systémů jako jsou Salesforce, Pipedrive, Zendesk či Dataddo.

„Pro nás je nejdůležitější, že tento úspěch stojí na několika stovkách pozitivních recenzí přímo od našich zákazníků a koncových uživatelů. Recenze přímo od každodenních uživatelů nám zároveň poskytují další zpětnou vazbu na produkt, který pro ně tvoříme. Díky nim víme, co si uživatelé na CloudTalku pochvalují, na co bychom se ve vývoji měli soustředit a jak jsou celkově s produktem spokojeni. To vše jsou věci, které jsou pro nás klíčové,“ vyzdvihuje zapojení uživatelů do žebříčků Malych.

Portál G2 ročně využívá 60 milionů uživatelů různých softwarových nástrojů, kteří hledají technologie, které profesionálům, founderům a odborníkům z různých odvětví pomohou v byznysovém růstu. Na platformě je aktuálně recenzováno přes 100 tisíc různých společností, nástrojů a služeb ve více než dvou tisících kategorií. Ocenění, která každoročně G2 vyhlašuje, je udělováno na základě minimálně padesátky ověřených recenzí za daný rok. Zveřejněný seznam oceněných společností má za cíl dodat jim kredibilitu s pomocí objektivního hodnocení opravdových uživatelů.

„Pozitivní zprávou je, že v žebříčcích se objevuje hned několik projektů z našeho CEE regionu. Potvrzuje to tak fakt, že místní technologická scéna je na vzestupu, lokální startupy mají globální potenciál a svou kvalitou konkurují západním firmám,“ kvituje Malych zařazení dalších středoevropských projektů včetně Smartlook či Kentico do žebříčků G2.

Téměř čtyřnásobný růst týmu za posledních 12 měsíců

CloudTalk každoročně roste o stovky procent z pohledu ARR a podle toho škáluje také svůj tým. Ten měl v lednu 2021 53 členů, na začátku letošního února už byl téměř na 200 lidech. Společnost jim nabízí mimo jiné neomezené placené volno a práci na dálku. Její zaměstnanci jsou roztroušeni nejen po Evropě, kanceláře má v Bratislavě, v Praze a ve španělské Malaze.

Více o CloudTalku

CloudTalk je slovensko-česká technologická společnost, která vyvíjí cloudový komunikační software pro call centra, obchodníky, zákaznickou podporu a další týmy, které pravidelně komunikují přes telefon. Společnost vznikla v roce 2018 a její řešení se z drobné aplikace na online hovory rozvinulo v komplexní platformu s více než 70 pokročilými funkcemi. Jednou z klíčových možností softwaru CloudTalk je množství integrací s externími aplikacemi včetně Salesforce, Pipedrive, Dataddo nebo Outreach. Platformu po celém světě využívá přes 2 500 organizací, například Revolut, DHL, goFluent, Glovo nebo Yves Rocher. Aktuálně má CloudTalk tým téměř o 200 lidech a dalších 60 otevřených pozic.

Newsletter