Co dvě vteřiny, to úspěšný prodej. Pipedrive má již 100 000 zákazníků, v Praze dosáhl milníku 50 zaměstnanců

Technologická společnost Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro řízení prodejů, dosáhl globálního milníku 100 000 zákazníků. Již 11 let pomáhá obchodním týmům i marketingovým a dalším specialistům se zvyšováním prodejů. Každé dvě vteřiny nyní dojde skrze jejich systém k úspěšnému uzavření kontraktu. O rozvoj platformy se rovněž starají vývojáři v pražské pobočce, jejichž počet nyní dosáhl 50 zaměstnanců. Český tým má za sebou již úspěch v podobě nástroje LeadBooster, jenž se významně podílí na růstu společnosti. Pipedrive rovněž neustále rozšiřuje svou platformu prostřednictvím nativních integrací populárních nástrojů Zoom, Teams nebo Google Meet, kterých je nyní více než 300. Vstupuje tak do nové fáze, kdy chce v rámci své CRM platformy pokrýt celý prodejní cyklus, včetně oblasti marketingu, projektového řízení nebo zákaznické podpory.

„Pipedrive dosáhl důležitého milníku v počtu zákazníků, čímž potvrzuje úspěšnost své dlouhodobé strategie – komplexně uspokojit potřeby malých a středních firem a pokrýt celý prodejní cyklus. Chceme obchodníkům nabídnout vše potřebné k hladké týmové spolupráci a rychlejšímu uzavírání obchodů. Cílem je poskytnout v rámci naší platformy vše, co souvisí s prodejem, tedy marketingové a komunikační nástroje, aplikace pro fakturaci, řízení procesů, plánování i zákaznickou podporu. Poslední jmenované se nově věnujeme v rámci inkubací v naší pražské pobočce, která se nám rovněž úspěšně rozrůstá,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky Pipedrive.

Z garáže jednorožcem s významnou českou stopou

Pipedrive vyrostl ze skromných garážových poměrů v robustní CRM platformu určenou nejen pro obchodní a marketingové specialisty. Prvotní vizí bylo vytvoření moderního a uživatelsky přívětivého nástroje, který pomůže firmám a obchodním týmům s řízením prodejů a pomůže posouvat obchodní aktivity na vyšší úroveň. A to jak díky snazšímu oslovování potenciálních zákazníků a udržování přehledu nad celým obchodním procesem, tak i díky analytice a přehledným reportům. S 10 pobočkami v osmi zemích má estonský startupový jednorožec nyní více než 900 zaměstnanců zastupujících více než 50 národností a své služby nabízí 100 000 společnostem ve 170 zemích světa.

Pražský vývojářský tým pak loni na podzim oslavil tři roky od svého založení a nyní dosáhl počtu 50 zaměstnanců. Jeho zaměřením je vývoj nových nástrojů a funkcionalit, nejúspěšnější z nich, LeadBooster, se významně podílí na celkovém růstu Pipedrive. Nástroj poskytuje obchodníkům maximální počet relevantních leadů, tedy potenciálních zákazníků. Pražský tým doposud vyvinul celkem šest funkcionalit: Leads Inbox, Chatbot, Live Chat, Web Forms, Prospector (poskytující databázi 400 milionů kontaktů) a Web Visitors.

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodníka. Pomáhá mu držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro něj důležité. Byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, díky akvizici Mailigenu v Rize a v Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 95 000 firem po celém světě. V České republice má tým 50 lidí, z toho 31 vývojářů a dalších IT specialistů.

Newsletter