Americké výnosy klesají rychleji než evropské. Dolar v lehké ztrátě nad 1,0650 za euro. Z měna regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se obchoduje nad 25,25 za euro.

ČSOB Pojišťovna spustila elektronickou Hlášenku

Jednoduše přes mobil. Zapsat, uložit, odeslat. Tak snadné je nyní nahlášení pojistných událostí z neživotního pojištění u ČSOB Pojišťovny. Ta v uplynulých týdnech odzkoušela a spustila novou vychytávku pro své klienty. „Náš klienta se přihlásí do Klientské zóny, díky tomu už o něm pojišťovna ví, nemusí doplňovat osobní údaje a jednoduše nahlásím škodu na autě, v domácnosti, z cestovního pojištění… V průběhu hlášení může rovnou přikládat potřebné dokumenty (fotky, řidičský průkaz…). Vše trvá jen pár minut a je to intuitivní. Ihned po nahlášení škody navíc klientovi přijde odkaz, přes který může sledovat, jak se řešení jeho pojistné události vyvíjí. Je to stejně snadné, jako objednat si v e-shopu boty a sledovat, jak vám je doručují,“ popsal hlavní výhody David Bláha, vedoucí týmu přímé distribuce a webů s tím, že bankovní klient ČSOB se k hlášence dostane přes Klientskou zónu na jeden klik ze svého smartbankingu či internetbankingu.

Nový způsob hlášení škod u ČSOB Pojišťovny mohli klienti poprvé využít už v době společenských restrikcí kvůli Covidu-19. „Reagovali jsme tak na dobu, kdy byla velká poptávka po distanční komunikaci s naší firmou. Kromě infolinky a webu, tak měli klienti v rukou další velmi efektivní pomůcku, která je navíc dostupná 24/7, byť v té době pouze pro škody a autopojištění. A u klientů to hned slavilo úspěch, od února do poloviny dubna tímto způsobem nahlásili téměř tři tisíce pojistných událostí (z toho 60% z havarijní pojištění), což je více než 20% z celkového počtu nahlášených pojistných událostí z autopojištění,“ uzavírá David Bláha z ČSOB Pojišťovny.

Newsletter