ČSOB půjčuje plně online do pár minut, nově i neklientům

Půjčit si na cokoli nikdy nebylo snazší. Peníze jednoduše na pár kliknutí mohou u ČSOB nově získat i neklienti. Vše včetně podpisu smlouvy a načerpání peněz lze provést plně online a stihnout do pár minut. Zájemci si navíc mohou půjčku vyzkoušet, a pokud ji vrátí do 3 měsíců, dostanou všechny zaplacené úroky zpět.

Podíl půjček sjednaných digitálně (internetové a mobilní bankovnictví a webové stránky) roste meziročně v desítkách procent, což jasně ukazuje, že klienti se digitalizují a chtějí mít možnost vlastního výběru, jak řešit své finance.

„ČSOB nabízí peníze pro každou situaci rychle a jednoduše. Půjčku si mohou plně online vyřídit nově i neklienti. Celý proces od odeslání žádosti až po podepsání smlouvy a načerpání peněz je velmi komfortní a u úspěšných žadatelů trvá do pár minut,“ uvedla k nové službě Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace. 

Stávající klienti si úvěrový produkt mohou vyřídit pohodlně přes internetové bankovnictví nebo Smartbanking. Stejný zážitek teď ČSOB nabízí i lidem, kteří její služby ještě nevyužívají. Ti si mohou požádat o Půjčku na cokoliv přes webové stránky ČSOB.  

Pohodlí klientů je pro ČSOB prioritou a nejen půjčky jsou toho příkladem. Postupně se daří bořit bariéru nedůvěry i v bankovní aplikace díky bezpečnostním prvkům, jako je např. otisk prstu pro identifikaci a placení. Důkazem toho je rostoucí počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví.

Z uživatelsky přívětivých inovací těží i klienti, kteří s námi investují. Ti pro přehled svých investic mohou použít ČSOB Investiční portál, kde navíc mohou online sami nebo s pomocí videobankéře obchodovat s podílovými fondy, dluhopisy a investičními certifikáty.

„Růst zájmu o vzdálený přístup k účtu prostřednictvím mobilní aplikace ČSOB Smartbanking nebo ke svým investicím potvrzuje, že pro klienty je digitální prostředí pohodlné a bezpečné. Proto jim maximálně vycházíme vstříc a přinášíme další inovace, abychom pro ně zůstali první volbou a byli maximálně dostupní,“ doplnila Michaela Lhotková.

Newsletter