CzechTrade představí v Německu špičkové české digitální startupy

Vládní agentura na podporu exportu CzechTrade připravila vůbec poprvé pro české technologické firmy dvoudenní program na akci Digital Demo Day v Düsseldorfu, největší B2B přehlídce mladých technologických firem a start-upů v Německu. Představí se na ní více než 170 společností, které vyvíjejí moderní technologie a služby v oblastech, jako je virtuální a rozšířená realita, umělá inteligence, automatizace nebo robotika.

Technologická show Digital Demo Day se koná 13. února 2020 v areálu bývalé ocelárny Böhler. Očekává se hojná účast, vedle progresivních malých firem zde nebudou chybět ani velké nadnárodní společnosti a investoři, zástupci prestižních univerzit a také malé a střední podniky. Česká republika se na letošním ročníku Digital Demo Day může pyšnit desítkou vystavovatelů, což představuje nejpočetnější zahraniční zastoupení.

„Jednou z českých firem, kterou v Německu prezentujeme, je Aducid. Tato společnost vyvinula aplikaci pro bezpečnou digitální identitu, jejímž prostřednictvím se lze místo hesel přihlásit do všech aplikací a nástrojů. Zaujmout může i pražský Automation CoE, který se specializuje na automatizaci procesů pomocí robotů v oblastech jako finance, lidské zdroje nebo IT,“ představuje mladé inovativní firmy Adam Jareš, ředitel zastoupení CzechTrade v Düsseldorfu, které pomáhá českým firmám expandovat do Německa.

Kromě samotné přehlídky zajistila zahraniční kancelář CzechTrade v Düsseldorfu den před konáním akce také představení českých firem zástupcům investorů a významných německých firem, jako jsou Deutsche Telekom, Flughafen Düsseldorf či METRO.

„Německo je obchodní branou do celého světa a osobní setkání s tak významnými korporacemi může být pro firmy odrazovým můstkem pro jejich další internacionalizaci,“ uvedl generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal.

O agentuře CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již více než 20 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 59 zemích na pěti kontinentech.

Newsletter