Americké výnosy klesají rychleji než evropské. Dolar v lehké ztrátě nad 1,0650 za euro. Z měna regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se obchoduje nad 25,25 za euro.

Designblok ukáže interaktivní instalaci světa kávy Nespresso

Svět prémiové kávy Nespresso a unikátního designu se opět propojuje na půdě holešovického Výstaviště v rámci Designbloku 2017. Nespresso jako oficiální partner akce představuje svou instalaci v zóně tzv. Designérie, kde na návštěvníky čeká odvážná interaktivní instalace předních designérů Jana Plecháče a Henryho Wielguse.

Kdo navštěvuje Designblok pravidelně, vzpomene si na loňskou úspěšnou instalaci stejných autorů, která získala ocenění Nejlepší instalace výrobce 2016.

„Hlavním smyslem letošní instalace je vtáhnutí návštěvníka do světa kávy, nikoli pouze zprostředkovaně, ale doslova. Navazujeme tak na předchozí ročník, kdy divák pozoroval množství kávy jako by zvenčí a z pyramidy kávy vystupovala ta nejkvalitnější. Nyní se návštěvník sám ocitá uvnitř a je kávou naopak zcela pohlcen,“ komentuje své dílo jeden z autorů Jan Plecháč.

Fascinující vizuální tunel, do kterého návštěvník vstoupí, totiž přenese člověka do jiného světa – do světa kávy. Vnitřní strana tunelu tvořená tisíci kávovými zrnky spolu s nekonečným zrcadlením prostoru vytváří neuchopitelný prostor, v němž se člověk nechá unášet světem kávy, která propojuje celý svět. 

 „Vizuální tunel vede napříč celým světem, čímž tematizujeme myšlenku, že káva Nespresso je jedna z nejkvalitnějších a je důkladně vybírána ze všech koutů světa,“ doplňuje autor. Instalace z dílny oceňovaných designérů bude zakomponována do stylové kavárny, na jejíž podobě se zmiňovaní designéři podíleli. Návštěvníci Designbloku si budou moci dopřát chuť kávy Nespresso ve dvou „coffee pointech” a především ve zmíněné hlavní kavárně v Designérii, kde je instalace umístěna. 

„Chtěli bychom posunout hranice toho, co káva může pro zákazníka představovat. Nechceme pro zákazníky znamenat jen šálek kvalitní kávy, který má probouzet či povzbuzovat, ale být i něčím, co může inspirovat. Součástí DNA značky je vedle vysoké kvality kávy právě i design a my v Nespresso kávu vnímáme jako životní styl a umění žít, které chceme přenášet i na zákazníky,“ říká Andrea Petrová, marketingová manažerka společnosti, k myšlence propojit kávu Nespresso s jedinečným uměleckým zážitkem designové instalace.

 

Newsletter