Do nového roku si WeDigital přináší nové klienty i posily do týmu

Agentura WeDigital vedená Andreou Hurychovou hlásí několik nových klientů i pokračování ve spolupráci s řadu stávajících klientů. Nově se bude starat o značky Dove, Signal a Pukka Tea ze stáje Unilever. WeDigital vyhrálo i tender na influencer kampaně pro L’Oréal. Agentuře se také podařilo obhájit spolupráci s řadou stávajících klientů – i v roce 2020 bude spolupracovat se značkami jako je Sunar, Abbott, či Sodexo. Mezi klienty nebude chybět ani Pilsner Urquell se Social bartender academií a nově přibude i spolupráce s Birellem. Aby všechny práci ve WeDigital zvládli, rozšiřuje Andrea Hurychová agenturní tým o dva nováčky. Ve WeDigital návrhy obsahových strategií při využití influencerů již tvoří 12 lidí.

Již pátým rokem se agentura Andrei Hurychové stará o digitální strategie a influencer marketing různých značek a firem. Na úspěšné spolupráce v loňském roce naváže i letos dalšími projekty pro Sunar, Pilsner Urquell či Sodexo. Do nového roku ale vstoupí i s novými výzvami. Na konci roku totiž agentura získala nové klienty. Andrea Hurychová, zakladatelka agentury WeDigital a odbornice na influencer marketing, nové spolupráce pro rok 2020 shrnuje slovy: “Podařilo se nám získat možnost lokalizovat velkou globální kampaň Dove pro český trh. Budeme mít na starosti influencer kampaň pro zubní pasty Signál nebo bio čaje Pukka Tea, které stejně jako dvě předchozí zmíněné značky patří do Unilever rodiny produktů. Nově jsme agenturou pro aplikaci Jdeš na pivo od Plzeňského Prazdroje a Birell si nás vybral jako partnera pro influencer marketing. Dlouhodobou spolupráci s influencery i několik krátkodobých kampaní budeme také během celého letošního roku zajišťovat pro Philips Avent. Ze všech těchto nových spoluprací máme velkou radost. Stejně tak nás těší, že nám svoji důvěru dávají klienti, se kterými jsme spolupracovali již loni.”

Kampaně pro nové i stávající klienty se postupně začnou rozjíždět již od ledna 2020. Už v lednu začíná agentura natáčet pro antivirovou společnost Eset YouTube videa určená pro globální trhy. Na začátku února bude agentura v rámci influencer kampaně pro Pukka tea připravovat i joga relax setkání. V něm se totiž odrazí radost i vášeň cílové skupiny bio čajů, a to mileniálů a vyznavačů jógy. Na další kampaně si budou muset fanoušci agentury počkat o chvíli déle. S novými zakázkami přichází do WeDigital i dvě nové posily. Matěj Neradný jako nový projektový manažer a Veronika Šťastná jako account executive. Tým agentury se tak pro rok 2020 rozroste na celkový počet 12 lidí. WeDigital se věnuje digitálnímu obsahu a strategiím se zaměřením na influencer marketing, video a komunikaci na sociálních sítích. Mimo to byla Andrea Hurychová vybrána do nového projektu Grow with Google New Generation of Founders jako design thinking trenér, takže ji v letošním roce bude možné potkat nejen na poli digitální komunikace, ale i jako lektorku.

Newsletter