Herbadent loni zvýšil tržby o 22 % na rekordních 38 mil. Kč

Společnost Herbadent, tradiční český výrobce bylinných produktů, loni dosáhla nejvyšších tržeb ve své historii – 38 milionů korun, což je meziroční nárůst o 22 %. Za úspěchem stojí především prodej dentálních produktů (390 000 kusů), zejména pak bylinných zubních past, jichž se prodalo 2,5krát více než loni.

Herbadent letos slaví 120 let od svého založení, proto plánuje na podzim představit dva zcela nové produkty pro děti. Jmenovala také Tomáše Nagye novým ředitelem pro Slovensko. Ten dříve působil například v globálních značkách, jako jsou Puma, Adidas nebo Reebok. 

„Jsem rád, že se nám posledních pět let ekonomicky daří – rosteme průměrně o 20-30 % každý rok. Podobně jako jiné oživené značky typu Botas, Favorit nebo Kofola jsme i my uvítali vlnu návratu k českým značkám, a zároveň se k tomu v našem případě přidává i trend odklonu od produktů plných chemie. Věřím, že i díky tomu by se do roku 2025 mohl z Herbadentu stát čtvrtmiliardový byznys,“ uvedl spolumajitel firmy Pavel Zavadil.

Newsletter