Na trhy se vrátila averze k riziku. Evropské akcie padají, stejně tak i futures amerických. Evropské výnosy rostou, americké klesají na delším konci výnosové křivky. Dolar se proti euru obchoduje bez jasnějšího směru na úrovni otevírací ceny. Procyklické měny slábnou, měny regionu, mimo zlotý, také.

H&M otevírá v Myslbeku svou největší prodejnu v ČR

Pražskou high street Na Příkopě a nákupní galerii Myslbek si pro svou vlajkovou prodejnu vybralo vedení světoznámého módního řetězce H&M. Obchod expandoval na 4 000 m2, čímž se stal největším v České republice. Koncept je postavený na nejpestřejší nabídce oblečení a módních doplňků pro ženy, muže i děti, kterou ještě rozšiřují kolekce bytového textilu a zařízení H&M Home a kosmetiky H&M Beauty. Nově se bude řetězec v Myslbeku prezentovat také limitovanými edicemi, které vznikly ze spolupráce s proslulými návrháři a módními designéry. Aktuální volba padla na Jeremyho Scotta a Moschino.

„Z prodejny, kterou jsme otevřeli v roce 2005 a která v roce 2013 prošla rekonstrukcí, se nyní stává flagship, co znamená, že je to největší obchod v České republice v nejlepší lokalitě a s kompletním sortimentem, který značka nabízí,“ vysvětluje Lukasz Janowski, Area Manažer H&M pro Českou republiku.

Slavnostní otevření proběhne v sobotu 30. června od 9:00. Pro prvních 150 zákazníků je připravena dárková karta v hodnotě 500 Kč a pro prvních 200 platících zákazníků i malý dárek. Dopolední nákupy zpříjemní také živá produkce DJs.

„Během posledních měsíců se v Myslbeku podařilo vybudovat úžasné prodejní zázemí této prestižní značky. Návštěvníci Myslbeku mohou využít širokou nabídku módy v několika cenových segmentech – od každodenních kompletů po výlučné značky jako Karl Lagerfeld. Řada značek u nás má své vlajkové prodejny, což je pro zákazníky zárukou výjimečné nabídky i zážitků,“ říká Zdeněk Hausvater, ředitel Myslbeku.

Větší prostory umožňují H&M ještě kreativnější práci s aranžemi a rozšířenou nabídkou módy a módních doplňků. Ta vychází vstříc poptávce tuzemských zákazníků. Nepřehlédnutelné budou rovněž výlučné kolekce vzešlé ze spolupráce s progresivními módními návrháři, které mají potenciál oslovit také zahraniční návštěvníky. Jde konkrétně o exkluzivní kolekce STUDIO, CONSCIOUS EXCLUSIVE nebo DESIGNER.

Díky rozšíření mohou zákazníci nově využít dva vstupy – jeden přímo z ulice Na Příkopě, druhý z nákupní galerie. Obchod bude spojený ve spodním podlaží. Modernizací prošlo rovněž zázemí pro nakupující, včetně převlékacích kabinek. Interiér definuje kombinace přírodních materiálů: dřeva, oceli a kamene (např. mramoru/vápence). Prostor byl světlen a doplněn o řadu prvků, jako jsou zrcadla, leštěná ocel a LED světelné elementy. Na nákupy zákazníkům posvítí dekorativní lampy a další světelné efekty.

„Otevřením vlajkové prodejny H&M novinky v Myslbeku zdaleka nekončí. Velmi pozitivní ohlasy máme na rekonstrukci restaurace Coloseum i na jejich nový koncept Bakery. Během července bude ve velmi svěžím designu zpřístupněna restaurace Vapiano a další inovace chystáme i v samotné pasáži,“ doplňuje Zdeněk Hausvater.

Newsletter