Huawei stoupá v žebříčku nejhodnotnějších značek světa

Společnost Huawei posílila svoji pozici v předním globálním indexu značek. Vyplývá to z aktuálního žebříčku BrandZ Top 100 nejhodnotnějších globálních značek sestavovaných agenturami WPP a Kantar Millward Brown. Oproti loňskému roku posílila o jedno místo a nyní se nachází na 47 příčce s osmi procentním nárůstem hodnoty značky.  Huawei se již čtvrtý rok po sobě drží v top 50 tohoto prestižního indexu.

Média i spotřebitelé u společnosti Huawei především ocenily průlomové inovace produktů, jakými jsou například pokročilý kamerový systém špičkové řady P30 a technologická inovace skládacího modelu Huawei Mate X, který se pyšní pokročilým 5G. Úspěšnému posilování značky dopomohlo vynikající hodnocení produktů, nespočet získaných ocenění a stabilní prodeje.

Huawei podle přední analytické firmy IDC v meziročním srovnání vykázal více jak 50% navýšení dodávek smartphonů. Podařilo se mu tak upevnit druhou pozici v oblasti mobilních zařízení a snížit rozmezí za vedoucím Samsungem. Dle IDC se může nyní Huawei pochlubit 19% podílem na světovém trhu v kategorii smartphonů. Jako jedinému výrobci chytrých telefonů v žebříčku se společnosti Huawei podařilo navýšit objemy v průběhu prvního čtvrtletí roku 2019.

Úspěch společnosti Huawei poukazuje na širší trend čínských značek uspět v globální spotřební ekonomice. Čtyři z devíti společností, které se nově umístily v indexu BrandZ sídlí v Číně a v top 100 jejich nyní dohromady 15.

Newsletter