Komentář Wallera z Fedu podpořil růst amerických výnosů a dolar. Kurz zpevnil pod 1,0800 za euro. Rostoucí evropské i americké výnosy negativem pro měny regionu. Koruna ve ztrátě nad 25,30 za euro.

Huawei v první desítce nejhodnotnějších značek světa

Britská konzultační společnost Brand Finance ve svém nejnovějším žebříčku Global 500 zařadila společnost Huawei mezi TOP 10 nejhodnotnějších značek pro rok 2022. Navzdory stále trvajícím sankcím ze strany USA i poklesu prodejů chytrých telefonů vykázala Huawei ohromující meziroční nárůst hodnoty o 29 % na 71,2 miliardy dolarů, díky čemuž společnost postoupila z 21. místa v loňském roce na letošní 9. pozici.

Zdroj: Brand Finance Global 500
Zdroj: Brand Finance Global 500

Brand Finance připisuje nárůst hodnoty značky Huawei zejména masivním investicím do domácích technologických společností a do oblasti výzkumu a vývoje. Podíl na zvyšování hodnoty mají i aktivity společnosti v sektoru elektromobilů a nadálé rozvíjení cloudových služeb. „Vímáme toto ocenění jako potvrzení správnosti naší globální strategie, která spočívá v důrazu na vědu, výzkum a inovace a na investice do technologického rozvoje. Hodnotu naší značky a výsledky naší práce jsme vždy připraveni sdílet s našimi zákazníky, protože jedním z klíčů úspěchu společnosti Huawei je naše firemní hodnota spočívající právě v silné prozákaznické orientaci všeho, co děláme,“ říká Pavel Košek, ředitel korporátní komunikace tuzemské společnosti Huawei Technologies.

Kolektivně nejvyšší hodnotu drží i letos sektor technologií. V žebříčku se objevuje celkem 50 technologických značek, přičemž hlavní hráči Apple, Microsoft a Samsung, kteří společně s Huawei stojí mezi nejhodnotnější desítkou, mají významný podíl na celkové hodnotě technologického sektoru. Ta se v tomto roce vyšplhala na 1,3 bilionu dolarů.

Konzultační společnost Brand Finance svému hodnocení každoročně podrobuje 5 000 největších značek a publikuje zhruba stovku zpráv a reportů mapujících hodnotu značek napříč průmyslovými sektory i zeměmi. Žebříček Global 500 již šestnáctým rokem přináší přehled těch nejhodnotnějších a nejsilnějších značek na světové úrovni. Huawei v žebříčku debutovala v roce 2012, kdy zaujala 209. místo.

O společnosti Huawei

Huawei je vedoucím globálním výrobcem infrastruktury informačních a komunikačních technologií a chytrých zařízení. Nabízíme integrovaná řešení ve čtyřech klíčových oblastech, kterými jsou telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby. Naším závazkem je každému jednotlivci, domácnosti a organizaci přinášet digitální řešení pro plně propojený, inteligentní svět.

Ucelená nabídka produktů, řešení a služeb Huawei je současně konkurenceschopná a bezpečná. Pro naše zákazníky vytváříme trvalé hodnoty prostřednictvím otevřené spolupráce s partnery v rámci ekosystému. Pomáháme lidem k jejich růstu, pracujeme na větším komfortu občanů v domácnostech a inspirujeme organizace všech druhů a velikostí k inovativnějším přístupům.

V Huawei se inovace zaměřují na potřeby zákazníků. Silně investujeme do základního výzkumu, přičemž se soustředíme na technologicky přelomová řešení, která posouvají svět kupředu. Máme více než 194 tisíc zaměstnanců a působíme ve více než 170 zemích a regionech. Společnost Huawei byla založena v roce 1987 a funguje jako soukromá společnost plně vlastněná svými zaměstnanci.

 

Newsletter