Kampaň Incomakeru zafinancována s rekordním počtem investorů

Kampaň Incomakeru byla včera úspěčně zafinancována, a to s rekordním počtem investorů, uvedl CEO Fundliftu Radek Musil. Incomaker je česko-portugalský startup, který pomocí vlastního inteligentního softwarového řešení zbavuje firmy starostí s marketingem. 

Incomaker poskytuje cloudové řešení automatizace marketingu zejména pro malé a střední firmy. Nahrazuje lidské marketéry inteligentními algoritmy a svým zákazníkům tak šetří náklady na marketing a zvyšuje jeho efektivitu.

„Chceme změnit způsob, jak firmy – zejména ty malé – dělají svůj marketing. Myslíme si, že lidského mozku je škoda na to, aby jen naklikával kampaně do počítače, což je přesně to, co si mnoho současných marketérů představuje jako svou práci. My v Incomakeru věříme, že v blízké budoucnosti takovou činnost nahradí stroje a chceme tomuto vývoji jít v čele. Skuteční marketéři se ale o místa bát nemusí, naopak, budou mít víc času na kreativitu a strategii,“ uvádí Tomáš Šalamon, CEO a spoluzakladatel Incomakeru.

O cestě od her přes hazard až k Incomakeru

Software Incomaker dovede snadno realizovat marketingové kampaně mailem, skrze sociální sítě, web, blogy, mobilní aplikace a další média, a to vše najednou. Výhodou Incomakeru je, že jediné integrované softwarové řešení pokrývá v oblasti digitálního marketingu podstatnou část potřeb menších a středních firem. To jim šetří náklady na provoz, implementaci i na školení.

Newsletter