Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0700 za euro. Měny regionu v zisku. Koruna zpět pod 25,20 za euro.

Kiwi.com navázalo partnerství s AirAsia

Letecká společnost AirAsia rozšiřuje svou online nabídku o lety společnosti Kiwi.com, lídra a průkopníka s nejmodernějšími technologickými řešeními. Touto spoluprací AirAsia aspiruje na předního poskytovatele cestovních služeb v asijsko-pacifickém regionu. Spolupráci dnes oznámil na tiskové konferenci v Kuala Lumpur Tony Fernandes, CEO skupiny AirAsia a airasia.com a Oliver Dlouhý, CEO a spoluzakladatel Kiwi.com.

Díky novému partnerství s Kiwi.com teď AirAsia nabízí destinace jako Londýn, Dubaj, Madrid či Auckland více než 50 milionům svých unikátních uživatelů měsíčně. Společně s možností rezervace hotelu a dalších aktivit jsou nyní k dispozici na airasia.com

 „Když jsme v roce 2001 AirAsia zakládali jako nízkonákladovou leteckou společnost, vůbec jsem si nemyslel, že někdy budeme nabízet produkty našich konkurentů. Ovšem jestli je jedna věc, které se držím, je to nikdy neříkat nikdy a věřit i v nemožné. Dnes s pomocí Kiwi.com přicházíme s řešením, díky němuž jsme zase o krok blíže naší vizi stát se cestovatelským lídrem v asijsko-pacifickém regionu,“ komentoval nové partnerství Tony Fernandes, CEO společnosti airasia.com

„Kromě strategického partnerství s Kiwi.com zaměřeného na sdílení obsahu a technologie momentálně zvažujeme také možnosti přímé spolupráce s dalšími aerolinkami a společnostmi, které doplní naši dopravní síť mimo asijsko-pacifický region,“ uvedl vedoucí leteckých partnerství airasia.com Rajiv Kumar.

Uživatelé webu AirAsia si teď budou moci díky Kiwi.com zarezervovat lety s více než 100 leteckými společnostmi do destinací, které společnost AirAsia doposud neposkytovala, tedy do Evropy, Austrálie, na Nový Zéland, Blízký východ či do Ameriky.

„Jsem nesmírně hrdý na to, že si AirAsia pro svou transformaci vybrala zrovna naši společnost. Kiwi.com disponuje bohatou nabídkou letů a jízdenek velkého množství leteckých společností i pozemních dopravců. Mám velkou radost, že nyní můžeme ve spolupráci s AirAsia a její početnou zákaznickou základnou otevřít platformu zbytku světa, “ řekl Oliver Dlouhý.

U příležitosti oznámení nové spolupráce a partnerství AirAsia s Davis Cup by Rakuten, který se bude konat 18.-24. listopadu v Madridu, dnes společnost ve svém ústředí v RedQ odstartovala globální kampaň na lety do Madridu z Kuala Lumpur, Bangkoku, Jakarty a Sydney, které startují na 25 USD* (cca 580 Kč), v druhé vlně pak od 125 USD* (cca 2900 Kč). Letenky za zvýhodněné tarify bude možné rezervovat pouze 16. listopadu od 09:00 (GMT + 8) pro cesty do 31. března 2020.

Kampaň navazuje na reorganizaci společnosti, která odděluje provoz letecké společnosti AirAsia od portálu airasia.com zaměřeného na cestování a životní styl. Od reorganizace, která byla oznámena v srpnu tohoto roku, AirAsia přijala více než 700 zaměstnanců a plánuje také nový campus airasia.com, který bude otevřen na začátku příštího roku v centru Kuala Lumpur.

* Maximálně 2 cestující na transakci. Lety provozují letecké společnosti třetích stran a lze je rezervovat pouze 16. listopadu 2019 z Kuala Lumpur, Jakarty, Bangkoku a Sydney. Platí smluvní podmínky Kiwi.com. K dispozici pouze pro rezervaci na webu.

O společnosti Kiwi.com
Společnost Kiwi.com byla založena Oliverem Dlouhým a Jozefem Képesim v roce 2012. Díky svému unikátnímu algoritmu umožňuje kombinaci letů více než 700 dopravců (virtuální propojování/virtual interlining), včetně těch, které spolu standardně nespolupracují. I díky Kiwi.com Guarantee je nejrychleji rostoucí technologickou společností ve střední Evropě (na základě 7,165% růstu tržeb mezi lety 2013 a 2016). V žebříčku Deloitte Technology Fast 500 EMEA se společnost umístila na 7. místě a stala se tak nejvýše hodnocenou českou společností vůbec. V roce 2018 byla Kiwi.com podruhé vyhlášena nejlepším start-upem roku podle českého časopisu Forbes. Kiwi.com vyřizuje přes 100 000 000 vyhledávacích požadavků denně a nabízí vice než 225 000 cenových aktualizací za minutu, čímž cestujícím umožňuje prostřednictvím notifikací využít ty nejlepší nabídky.

Newsletter