Kiwi.com svůj obsah zpřístupní třetím stranám

Leader cestovního průmyslu, společnost Kiwi.com, uvedl na konferenci Phocuswright v Los Angeles zcela nový produkt cílený na širokou škálu globálních partnerů.  TEQUILA je inovativním řešením pro společnosti z celého světa, které chtějí rozšířit svou nabídku cestovních produktů o nabídku Kiwi.com a vstoupit do nových vertikál bez nutnosti investic do vlastních systémů.

Platforma, kterou vyvíjelo přes 400 developerů, umožní partnerům, kteří se přihlásí do systému, plný přístup ke všem produktům Kiwi.com. Ty mohou následně využít jako „white label“ produkty pro své klienty. Jedná se například o všechny trasy a nabídky využívající Kiwi.com klíčový produkt „virtual interlining“, tedy propojení tras více než 500 aerolinek, které spolu standardně nespolupracují, miliony leteckých spojení, ale i multimodální dopravu.

TEQUILA navíc usnadní jakékoliv společnosti, která se teprve chystá vstoupit na trh cestovního průmyslu, využití široké škály produktů, jež je navíc jednoduché implementovat. Nabídka nezahrnuje pouze samotný obsah, ale i všechny další funkce jako platební procesy, ochranu proti podvodům, zákaznickou podporu a další výhody. Netradiční cestovní společnosti i začínající startupy tedy mohou využít know-how i zkušenosti zavedené společnosti.

V rámci spolupráce s partnery Kiwi.com zajišťuje modely sdílení příjmů, nabídky navíc mohou být škálované podle potřeb a požadavků partnerů.

„Naši partneři nás neustále oslovují s tím, abychom rozšířili přístup ke všem našim produktům a kanálům. Vytvořili jsme TEQUILu, okamžitě dostupnou platformu, která může být obrovským benefitem pro poskytovatele cestovních služeb po celém světě,“ říká Oliver Dlouhý, CEO Kiwi.com. „Chceme zprůhlednit distribuci a zlepšit cestování pro poskytovatele i konečné uživatele,“ dodává.

Newsletter