Komunikaci Slavia pojišťovny má nyní na starosti Martina Lambert

Novou ředitelkou marketingu a PR ve Slavia pojišťovně se stala Martina Lambert. Do společnosti přichází s mnohaletou zkušeností z oblasti marketingu, komunikace a CSR převážně z finančního sektoru.

Martina Lambert v bankovnictví a finančnictví pracuje již od roku 1999. Před příchodem do Slavia pojišťovny zastávala obdobnou pozici a zároveň byla i tiskovou mluvčí skupiny Wüstenrot v České republice. V předchozích letech působila například jako manažerka komunikace a CSR v MONETA Money Bank, dále vedla komunikaci v německé LBBW Bank v České republice či dříve pracovala pro finanční instituci CA IB, která je dnes součástí Unicreditbank ČR.

Vystudovala Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity. Je také absolventkou London School of PR a titul MBA získala na Institute of Industrial and Financial Management v Praze.

„Slavia pojišťovna patří mezi ikonické české značky. Více než 150letá tradice fungování na českém pojistném trhu je obdivuhodná a pro mne důkazem, že potřeby českých živnostníků, domácností a podnikatelů zná opravdu dobře a podporuje je i v nelehkých dobách. Věřím, že se nám společně s ostatními odborníky z pojišťovny bude dařit podporovat její dobré jméno a image tradiční spolehlivé ryze české značky,“ říká Martina Lambert ke svým cílům ve Slavia pojišťovně.

Slavia pojišťovna, člen skupiny SPGROUP a.s. a expert na neživotní pojištění, staví na dlouholetých zkušenostech z pojišťovnictví, které sahají až do dob rakousko-uherské monarchie, do roku 1868. Je jedinou ryze českou pojišťovnou s tradicí na našem trhu již více než 150 let. Dnes patří mezi Top10 pojišťoven v České republice a patří mezi lídry v oblasti pojištění cizinců. Dlouhodobě se zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout zajímavé podmínky. Své služby poskytuje fyzickým osobám, živnostníkům, malým a středně velkým firmám, velkým korporacím či obcím a městům. Služby poskytuje i personálním agenturám a cestovním kancelářím. Prostřednictvím 17 poboček a více než stovky kontaktní míst obsluhuje více než 250 000 aktivních klientů. Ti mohou pojištění sjednávat, hlásit pojistné události či poskytovat fotodokumentaci k těmto pojistným událostem i plně online, přes webové stránky či on-line aplikace Slavia pojišťovny.

Newsletter