Evropské výnosy dále rostou, americké korigují včerejší růst. Dolar zůstává nad 1,0700 za euro. Koruna se po včerejším oslabení drží nad 25,20 za euro.

KPMG: Košík.cz je nejlépe hodnoceným supermarketem v ČR z pohledu zákaznické zkušenosti

Online supermarket Košík.cz si připsal důležitý úspěch, který jasně dokazuje vyspělost českého e-tailu. Ve studii KPMG Česká republika, publikované letos pod názvem Generace CX, se umístil na 12. příčce napříč sledovanými sektory a zároveň se stal nejlépe hodnoceným supermarketem v Česku. Studie KPMG každoročně obsahuje žebříček 100 nejlepších firem z pohledu zákaznické zkušenosti tak, jak je hodnotili sami zákazníci v kvantitativním průzkumu.

Košík.cz v hodnocení 6 pilířů, které jsou důležité pro zákaznické rozhodování a následnou spokojenost s nákupem, získal celkovou známku 7,93 (na škále 1-10). Ve sledovaném odvětví „maloobchodní řetězce“ se výše než Košík umístily pouze sýrárny La Formaggeria Gran Moravia. Ze všech hodnocených kamenných i online supermarketů se pak Košík.cz umístil na prvním místě.

Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz umístění dokazuje, že český e-tail nikdy nebyl v lepší kondici. Online supermarkety se těší vysoké důvěře napříč všemi zákaznickými skupinami a cestu si k němu našla i starší generace. V rozporu s globálními trendy je navíc v Česku využívají na základě sdílené pozitivní zkušenosti také lidé v menších městech a obcích.

„Již přes rok pracujeme se strategií nazvanou ‚Jednoduše pro všechny‘, která se snaží přinést zákazníkovi z každé cílové skupiny něco navíc – od produktové nabídky po nadstandardní služby, ať už v podobě specializovaných klubů nebo zákaznických benefitů. Dokážeme tak výrazně lépe reagovat na skutečné potřeby zákazníků a ve výsledku jim poskytnou odlišný, vždy však stejně dobrý zážitek. Ať je to rodina, která u nás hledá především pohodlí a kvalitu, singles, kterým záleží na životním prostředí, foodies, senior nebo maminka na mateřské,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek v odkazu na dětské kluby Benjamínek nebo Plná péče, který seniorům a zákazníkům se zdravotním hendikepem mimo jiné dotuje základní potraviny.

Košík.cz je online supermarket, nabízející potraviny, drogerii a potřeby pro domácnost. Z více než 15 000 položek včetně těch ze sekce „Budoucnost bez obalu“, výběrových marketů Delmart a Wine Food či britského supermarketu Iceland si mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, Mladoboleslavsku, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.

Newsletter