Americké výnosy klesají rychleji než evropské. Dolar v lehké ztrátě nad 1,0650 za euro. Z měna regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se obchoduje nad 25,25 za euro.

Lagardere převedl polovinu Rádia ZET na Media Bohemia

Mediální dům Lagardere Active ČR převedl padesátiprocentní podíl v Rádiu ZET na společnost Media Bohemia. Ta patří do skupiny, s níž Lagardere provozuje mediální zastupitelství Radiohouse. Žádost o převod vlastnických práv schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) i Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Lagardere Active ČR to uvedl v tiskové zprávě.

Od nové spolupráce si obě společnosti slibují zejména přínos pro posluchače rádia ZET, kteří na stanici vyhledávají kvalitně zpracovaná aktuální témata ze světa byznysu a podnikaní. Rádio ZET dosáhlo v posledním měření Radio Projektu týdenní poslechovosti téměř 50.000.

„Licenci na provozování rádia ZET získalo Lagardere Active ČR již před třemi lety a nikdy se tato společnost netajila tím, že hledá strategického partnera, který by do tohoto náročného projektu šel s ní. A nás vždy lákala myšlenka vyzkoušet si provozovat také stanici tohoto typu. Navíc jsme měli s Lagardere Active ČR více než roční zkušenost na společném řízení největšího rádiového mediálního zastupitelství Radiohouse,“ uvedl předseda představenstva Media Bohemia Daniel Sedláček.

Podle prezidenta Lagardere Michela Fleischmanna spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než dosud. „Od května jsme například nově spustili pořad Marketingový magazín, který přináší zajímavé rozhovory s osobnostmi marketingu a komunikace. Aktuálně se také věnujeme posilování značky v online prostředí, zejména prostřednictvím webu zet.cz,“ dodal.

Mediální skupina Lagardere Active ČR patří do nadnárodní sítě Lagardère Group. Provozuje pět českých rozhlasových stanic, například Evropa 2 nebo Frekvence 1, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť Radiohouse, jejíž rádia si týdně naladí 72 procent posluchačů v ČR.

Newsletter