Leadeři digitálního marketingu z celého světa míří do Prahy

Praha bude od středy 17. do pátku 19. května hostit největší světové marketingové kapacity. Stane se tak v rámci třetího ročníku konference Engage Prague. O tom, že se to tu bude zvučnými jmény jen hemžit, svědčí například účast ředitele social & digital komunikace ve společnosti Pfizer Chada Parizmana, Laury Hilliger z Greenpeace nebo Beverly Jackson z MGM Resorts, která bývá často označovaná jako jedna ze současných Digital Innovators.

Největší evropskou konferenci o digitálním marketingu a vlivu sociálních sítí pořádají stejně jako v předchozích letech Socialbakers v čele se zakladatelem firmy Janem Řežábem. Návštěvníci se mohou těšit na tři dny plné přednášek a workshopů, které povedou přední světoví odborníci. Ústředním tématem konference bude „Changing the World Through Social“.

Konference bude letos nově rozdělaná do dvou částí: 17. a 18. května proběhnou ve Foru Karlín a přilehlých prostorách worshopy, pátek 19. května pak bude patřit samotné konferenci plné atraktivních přednášek a prezentací. Poslední lístky jsou v prodeji na stránkách www.engageprague.com.

Za řečnický pult se postaví například Pete Blackshaw z Nestlé, Laura Hilliger z Greenpeace, Chad Parizman z Pfizer, Alice More O’Ferrall z WWF, Beverly Jackson z MGM Resorts nebo třeba Thomas Archer Bata, pravnuk českého podnikatele Tomáše Bati. Nejmladším řečníkem bude Steven Barlett, který je ve svých dvaceti čtyřech letech CIO jedné z nejvýznamnějších social media agentur ve Velké Británii, kde vede tým 70 kreativců a jejich kampaně oslovují více než 300 milionů lidí.

Do Prahy přijede kromě řečníků z velkých světových značek také spoustu osobností, které využívají sociální sítě pro politické nebo neziskové kampaně.

„Chceme účastníkům kromě klasického programu z pohledu marketingu a businessu na sociálních sítích nabídnout i něco jiného. Proto jsme pozvali i méně tradiční řečníky jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton, nebo Lauru Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu,“ upřesňuje Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers. Z trošku jiného soudku o vlivu sociálních sítí pohovoří i DeRay Mckesson, aktivista v oblasti lidských práv a jeden ze zakladatelů platformy Campaign ZERO.

Neméně zajímavé pak budou i workshopy. Těch bude v rámci Engage Prague přibližně 28 a povedou je marketéři ze značek jako je Heineken, Renault, Canon, LinkedIn, HP a mnohé další. Například Ben Maher ze společnosti JCDecaux účastníkům vysvětlí, jakým způsobem se povedlo změnit veřejné mínění u filmu Ghostbusters z očekávaného propadáku po vydání traileru na jedničku Box Office ve Spojeném Království. Další workshopy povede Veronica McGregor z NASA, která byla hvězdou minulého ročníku, a Ryan A. Bell, jehož workshop na téma virtuální reality loni patřil mezi ty nejúspěšnější.

Newsletter