Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0700 za euro. Koruna se po včerejším oslabení drží nad 25,20 za euro.

Leo Express v Německu posílil vlakovou flotilu, navyšuje kapacitu

Společnost Leo Express ve spolupráci s FlixMobility posiluje v Německu na trhu dálkové dopravy, kam vstoupil jako první český soukromý železniční dopravce. Od 21. června začne jezdit pod značkou FlixTrain na trase Berlín-Frankfurt-Stuttgart každý den, od čtvrtka do pondělí budou jezdit dva páry spojů. Leo Express si pronajal dvě nové lokomotivy Siemens Taurus pro provoz v rychlosti 200 km/hod a zároveň navýšil sedačkovou kapacitu.

Leo Express ve spolupráci s FlixMobility navyšuje své vlakové spoje v Německu, kde bude od 21. června jezdit denně na trase Berlín-Frankfurt-Stuttgart. Mezi čtvrtkem a pondělkem vyjedou spoje dokonce dvakrát denně. Na lince nasadí dvě moderní elektrické lokomotivy Siemens Taurus pro provoz v rychlosti 200 kilometrů v hodině a navýší sedačkovou kapacitu. Lokomotivy budou využity pro nový ranní vlak Berlín-Frankfurt-Stuttgart a odpolední zpáteční spoj.

Leo Express vstoupil na německý trh v srpnu 2017 pod značkou FlixTrain. Stal se tak prvním českým osobním železničním dopravcem v historii, který kdy vstoupil na trh dálkové dopravy mimo Českou a Slovenskou republiku a zároveň druhým největším open-access dopravcem v Německu. Obchodním partnerem Leo Express je FlixMobility, který od začátku provozu zajišťuje vývoj produktů a technologií, marketing, zákaznický servis a prodej jízdenek.

„Německo je jedním z nejvíce liberalizovaných dopravních trhů v Evropě, mezinárodní a dálková doprava není na rozdíl od České republiky dotovaná a regionální se primárně soutěží, namísto přímých zadání. Na německé železnici tedy liberalizace skvěle funguje a těšíme se, až takto začne fungovat i v České republice,“ říká CEO Leo Express Peter Köhler.

Novinky Leo Express u vlakových spojů FlixTrain v Německu:

Leo Express si pronajal dvě moderní elektrické lokomotivy Siemens ES64-U2 pro navýšení kapacity na trase Berlín – Stuttgart pro rychlost 200 km/hod.
Díky tomu bude Berlín-Frankfurt-Stuttgart provozován každý den, od čtvrtku do pondělí vyjede dokonce dvakrát denně.

Leo Express v Německu aktuálně najímá strojvedoucí, vlakvedoucí či dispečery. „O práci v Německu je velký zájem mezi našimi současnými zaměstnanci, nabíráme také nové přímo pro německý trh. U železničních profesí je ale obecně nedostatek kvalifikovaných pracovníků,“ dodává Peter Köhler.

Newsletter